PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Efekty badania satysfakcji Best Western Hotels&Resorts

  • Autor: PropertyNews
  • 30 paź 2017 10:57

Efekty badania satysfakcji Best Western Hotels&Resorts fot. Unsplash

Best Western, jedna z wiodących rodzin hotelarskich na świecie, zakończyła coroczną ankietę satysfakcji swoich członków. Badanie stanowi element wewnętrznych procedur sieci, mających na celu nie tylko kontrolę i utrzymanie wysokiego zadowolenia wśród hotelarzy, ale także stworzenie platformy umożliwiającej otwartą komunikację.

REKLAMA

W ramach cyklicznych działań, Best Western Hotels&Resorts monitoruje zadowolenie obiektów należących do marek z jej portfolio. Analizowane są wskaźniki ogólnej satysfakcji współpracy z Best Western, skłonność do rekomendacji sieci innym hotelarzom, duma z przynależności do międzynarodowej marki.

- Tegoroczna ankieta przyniosła bardzo pozytywne wyniki, które świadczą o tym, że skutecznie i z uwagą wsłuchujemy się w głos naszych członków. Cieszy nas wzrost kluczowych czynników wyrażających zadowolenie hotelarzy, a także to, że mają świadomość, jak ważna jest dla nas ich opinia – powiedziała Saija Kekkonen, dyrektor zarządzająca na  Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

Coroczna ankieta sieci objęła także obszary organizacyjne, wpływające bezpośrednio na codzienną pracę hotelarzy. Wśród analizowanych w badaniu zagadnień, Best Western skupiła się m.in. na poziomie zadowolenia ze wsparcia sprzedażowego i marketingowego,  wpływie światowej marki na biznes, a także jakości współpracy ze strukturami sieci.

W odpowiedzi na potrzeby zrzeszonych hoteli, Best Western Hotels&Resorts postanowiła wprowadzić na rynek polski General Manager Day. Począwszy od 2018 roku, sieć będzie organizować cykliczne warsztaty, w których będzie uczestniczyć również Saija Kekkonnen.

Formuła wydarzenia ma mieć charakter networkingowy i stanowić narzędzie do wymiany spostrzeżeń, opinii, otwartej komunikacji oraz wspólnego wypracowywania rozwiązań stanowiących odpowiedź na bieżące potrzeby obiektów funkcjonujących pod szyldem Best Western. Tym samym do szeregu organizowanych przez sieć spotkań, jak np. coroczne spotkanie z właścicielami hoteli lub dni poświęcone marketingowi i sprzedaży, dołączy kolejne dedykowane hotelarzom wydarzenie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA