PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Focus Hotels ma nowy sposób na promocję. Konkurencja już reaguje

  • Autor: propertynews.pl
  • 23 mar 2016 14:42

Focus Hotels ma nowy sposób na promocję. Konkurencja już reaguje fot. Focus Hotels

Sieć Focus Hotels promuje usługi na Śląsku przy pomocy tzw. reklamy porównawczej, uznawanej za rodzaj agresywnej kampanii marketingowej. Kreacje wskazują na atuty hoteli marki Focus na tle lokalnych obiektów konkurencji. Akcja promocyjna doczekała się już reakcji ze strony branży.

REKLAMA

Sieć Focus Hotels rozpoczęła w marcu 2016 roku kampanię promocyjną, za pomocą reklamy porównawczej, która dotychczas nie była używana na rynku hotelarskim. Do tej pory zainstalowano mobilne nośniki reklamowe w Katowicach oraz Chorzowie, na których widnieją hasła wskazujące zalety oferty Focus Hotel Katowice Chorzów – 3-gwiazdkowego obiektu biznesowego. Kreatywnie dostosowane billboardy zamontowano na przyczepach reklamowych, które ustawione zostały w pobliżu konkurencyjnych hoteli.

- Patrząc na światowy rynek reklamy widać, iż stosowanie porównań wpisało się już w kanon współczesnego marketingu. Naszym zdaniem akcje tego typu są powiewem świeżego powietrza w marketingu hoteli w Polsce, który postrzegamy jako nudny i przestarzały. Idealnie również wpisują się w strategię sieci Focus Hotels, firmy aktywnie walczącej o klientów - mówi Łukasz Płoszyński, członek zarządu sieci Focus Hotels.

Kampania reklamowa wzbudziła już duże zainteresowanie zarówno klientów, jak i otoczenia branżowego. Akcja spotkała się także z reakcjami ze strony konkurencyjnych obiektów. Jeden z nich wystosował do Focus Hotels oficjalne pismo. Drugi konkurent z pomocą Straży Miejskiej odholował przyczepę reklamową – wówczas sieć Focus Hotels wprowadziła pomysł z tzw. „Przyczepą Trojańską – lepiej nie ruszać”. Biuro marketingu Focus Hotels jest obecnie w trakcie przygotowań do kolejnych akcji porównawczych promujących hotele marki.

- Wiele firm na całym świecie stosuje tego typu reklamy, które w ciekawy sposób porównują specyfikację produktów. Takie praktyki stosowane są w różnych branżach. Jako przykłady z ostatnich czasów, można wspomnieć kreatywną potyczkę reklamową miedzy dwiema globalnymi markami fast-food we Francji, czy też polskie reklamy Internetu LTE, w których marki porównują swoje produkty z konkurencją. Reklam porównawczych na polskim rynku, było już naprawdę sporo. Naszym celem jest pokazanie, że hotele również mogą ze sobą konkurować nie tylko cenami i liczbą gwiazdek. Kampania reklamowa miała również za cel stworzenie ciekawego contentu, który chętnie podchwyciły branżowe media powodując szeroką dyskusję na ten temat – dodaje Łukasz Płoszyński, dyrektor marketingu i członek zarządu sieci Focus Hotels.

To nie pierwszy raz, kiedy reklama Focus Hotles została zauważona przez rynek. W 2015 roku, Focus Hotels reklamował swoje usługi za pomocą dronów, co zostało docenione przez środowisko blogerów zajmujących się tematyką reklamy oraz rynku HoReCa.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA