PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów przygotowuje się do otwarcia

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 08 paź 2018 10:09

Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów przygotowuje się do otwarcia mat.pras.

Otwarcie hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów zaplanowane jest na pierwszy kwartał 2019 roku. Będzie to pierwszy hotel tej marki w Polsce.

REKLAMA

Oferował będzie 190 pokoi urządzonych w stylu modern vintage, biznesową część konferencyjną o łącznej powierzchni 350 mkw, przestronne centrum fitness oraz restaurację z barem.

Inwestorem hotelu jest spółka Mokotów Business & Airport Hotel, wchodząca w skład grupy inwestycyjnej realizującej również budowę hotelu Seaside Park Kołobrzeg, a w następnym etapie hotelu w Zakopanem. Wszystkimi projektami, na zasadzie asset & project management, zarządza grupa doradcza hotelAG.

Grupa hotelAG skompletowała już zespół menadżerski do nowo otwieranego hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów. Aktualnie poszukiwani są pracownicy liniowi.

W trakcie trwających podczas targów debat młodzi ludzie będą mogli uzyskać informacje i porady na nurtujące ich pytania ze sfery zawodowej. W debacie zatytułowanej „Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej” będzie brała udział Berenika Piotrowska, Dyrektor ds. Personalnych hotelAG. To tam przedstawiony zostanie innowacyjny projekt, z którym hotelAG wychodzi do młodych ludzi szukających swojej pierwszej pracy. Projekt ten, nazwany „8 za 7”, oferuje nowy benefit, który umożliwi pracownikom hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów, do którego prowadzona jest rekrutacja, bardziej korzystne zbilansowanie życia prywatnego i zawodowego. Projekt zapewnia bowiem pracownikom 7-godzinny czas pracy z utrzymaniem 8-godzinnego wynagrodzenia. Dzięki temu pracownicy zyskają 5 dodatkowo wolnych godzin w tygodniu, co przekłada się na 20 dodatkowo wolnych godzin w miesiącu i finalnie 2 tygodnie w skali roku, które będą mogli przeznaczyć na samorozwój, dokształcanie się czy po prostu wypoczynek.

- Liczymy, że takie podejście do pracowników pozwoli nam zbudować z nimi trwałe relacje, co w konsekwencji przekształci się w stabilny i zmotywowany zespół, gotowy do zapewnienia gościom hotelowym wysokiego standardu obsługi – mówi Berenika Piotrowska. – Jesteśmy przekonani, że projekt „8 za 7” spotka się z pozytywnym odzewem wśród przyszłych pracowników i pozwoli nam na zatrudnienie ludzi pełnych pasji i zaangażowania, którzy chcą się dalej rozwijać.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.