Franz Jurkowitsch: W Polsce brakuje dwu- i trzygwiazdkowych hoteli


W Polsce jest jeszcze sporo miejsca na inwestycje hotelowe. - Największa fala dużych projektów dotyczyła obiektów 4 i 5-gwiazdkowych. Teraz najwięcej miejsca na rynku jest na hotele w standardzie 2 i 3 gwiazdek – uważa Franz Jurkowitsch, prezes zarządu Grupy Warimpex.
Franz Jurkowitsch wskazał na model biznesowy sieci Motel 1, który świetnie sprawdził się w Niemczech. - U źródeł sukcesu leżały szybkie tempo ekspansji i wybór odpowiednich lokalizacji. Obiekty budżetowe budowano z reguły na obrzeżach miast, podczas gdy sieć Motel 1 postawiła na tereny w centrach. To idealna propozycja dla gościa biznesowego, a cena 60-70 euro za pokój jest atrakcyjna dla gości – mówił podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego Franz Jurkowitsch.
Prezes firmy Warimpex wskazał, że z punktu widzenia dewelopera ryzyko budowy obiektu hotelowego w Polsce nie jest tak duże, choć wyzwaniem pozostaje długość umów dzierżawy, jakie są zawierane w tej części Europy. - W Niemczech czy Austrii standardem jest 15-20 lat. W Europie Centralnej raczej trudno uzyskać takie warunki – mówi.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.