PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Fuzja gigantów już za nami. Co dalej z rynkiem?

  • Autor: Propertynews.pl
  • 23 wrz 2016 13:10

Fuzja gigantów już za nami. Co dalej z rynkiem? Westin Warszawa

Sieć Marriott International oficjalnie przejęła Starwood Hotels & Resorts Worldwide. W ten sposób powstała największa spółka hotelarska na świecie.

REKLAMA

- W ciągu naszej niemal 90-letniej historii nigdy nie zaprzestaliśmy poszukiwać nowatorskich sposobów obsługi gości. Dzięki poszerzeniu naszych zasobów o solidne marki, wspaniałe obiekty i utalentowanych pracowników firmy Starwood, znacząco uatrakcyjniliśmy naszą ofertę. Jako największa firma hotelarska na świecie, jesteśmy również świadomi odpowiedzialności za tworzenie nowych możliwości naszym pracownikom i budowanie siły ekonomicznej w społecznościach, które nazywamy domem - powiedział J.W. Marriott, Jr., prezes wykonawczy i prezes zarządu spółki Marriott International. 

- Wierzymy, że Marriott posiada obecnie najlepszy portfel marek hotelarskich, najbardziej ugruntowaną pozycję na arenie międzynarodowej oraz najbardziej kompleksowe programy lojalnościowe, oferujące gościom niepowtarzalne doświadczenia. Połączenie marek Starwood z naszymi w znacznie większym stopniu umożliwia spółce Marriott osiągnięcie zamierzonego celu, jakim jest posiadanie właściwej marki we właściwym miejscu, aby zapewniać odpowiednią obsługę zarówno naszym lojalnym gościom, jak i nowym klientom - stwierdził Arne Sorenson, prezes i dyrektor generalny spółki Marriott International.

- Teraz jesteśmy w stanie zaoferować szerszą gamę usług naszym klientom, więcej możliwości naszym pracownikom i lepsze korzyści finansowe dla właścicieli, franczyzobiorców i akcjonariuszy naszych hoteli - dodał.

Nowo utworzona spółka będzie oferować przeszło 5700 zarządzanych i franczyzowych obiektów, ponad 1,1 mln. pokoi, 30 wiodących marek świadczących usługi o średnim i luksusowym standardzie w ponad 110 krajach. Dzięki tej transakcji sieć dystrybucji sieci Marriott na terenie Azji i Środkowego Wschodu podwoiła się.

Nowe programy

Począwszy od dnia dzisiejszego, Marriott udostępnia swoim gościom uczestnictwo w programie lojalnościowym o nazwie Marriott Rewards – w którego skład wchodzą Ritz-Carlton Rewards oraz Starwood Preferred Guest (SPG) i umożliwia transfer punktów pomiędzy poszczególnymi programami po połączeniu kont, które nastąpi w dniu dzisiejszym.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA