PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Górale kuszą turystów wakacyjnymi promocjami

  • Autor: PAP
  • 24 cze 2013 09:19

Rabaty na blisko 60 atrakcji turystycznych Podhala przygotowali górale na nadchodzące wakacje. Korzystając z karty tatrzańskiej turyści będą mogli zaoszczędzić na basenach, wyciągach czy stołując się w wybranych restauracjach.

REKLAMA

Karta tatrzańska została zainicjowana w grudniu w 2010 r. i jest kontynuowana w każdy zimowy i letni sezon turystyczny pod Tatrami.

"To już szósta edycja akcji rabatowej na Podhalu. Do tej pory skorzystało z niej ponad 900 tysięcy turystów" - powiedział PAP pomysłodawca akcji Wojciech Argasiński i dodał: "Turyści coraz częściej pytają o kartę tatrzańską, zwłaszcza w czasach kryzysu, kiedy oglądają każdą złotówkę i chcą choć trochę zaoszczędzić."

Turyści posiadający kartę mogą liczyć na rabaty przy wstępach na baseny termalne, przejażdżkę kolejką linową na Gubałówkę, spływ pontonowy przełomem Dunajca i inne atrakcje. Z kartą można też taniej zwiedzać Muzeum Tatrzańskie i zaporę wodną w Niedzicy.

Letnia edycja karty rozpocznie się 28 czerwca. Karta będzie wydawana bezpłatnie w prawie 200 obiektach noclegowych. Ich wykaz oraz lista atrakcji na które obowiązują rabaty można odnaleźć na stronie internetowej www.kartatatrzanska.pl. Letnia edycja karty potrwa do końca października.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA