PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Góry czy morze? Hotelowe perspektywy

  • Autor: Propertynews.pl
  • 28 sie 2017 13:45

Góry czy morze? Hotelowe perspektywy

W naszym kraju coraz popularniejsze stają się inwestycje w apartamenty wakacyjne. Kluczowym pytaniem pozostaje - który z rejonów Polski jest pod tym względem bardziej opłacalny?

REKLAMA

Jedni lubią morze, inny góry. To kwestia gustu, potrzeb i doświadczeń. Decydując się na inwestycję powinniśmy wziąć przede wszystkim pod uwagę zwrot z inwestycji. Jeśli jednak planujemy odwiedzać zakupiony przez nas apartament, warto jednak zdecydować się na miejsce, w którym będziemy mogli odpoczywać w sposób, który najbardziej lubimy.

Na nic nawet najprzyjemniejsza okolica, jeśli dojazd do niej zajmować będzie nam tyle czasu, że po znalezieniu się na miejscu nie będziemy mieli już siły na nic. Oczywiście, miłośnicy Tatr ze Szczecina będą argumentować, że najlepiej odpoczywają podczas samotnych pieszych wycieczek, a nie w tłumie plażowiczów. Wystarczy jednak trochę poszukać, a okaże się, że idealne warunki do tego typu wypoczynku znajdą np. w oddalonym o sto kilometrów Wolińskim Parku Narodowym, a swój „drugi dom” będą mogli odwiedzić nie raz, a kilka razy w ciągu roku.

Jeśli chcemy na nieruchomości wakacyjnej, warto wziąć też pod uwagę dojazd do niej z największych miast. Jeśli turystom łatwiej będzie tu dojechać, chętniej zarezerwują nasz apartament i zarobimy więcej. Nie ograniczajmy się w swoich kalkulacjach tylko do turystów z Polskich. Warto wziąć pod uwagę także np. mieszkańców wschodnich Niemiec, którzy coraz chętniej decydują się spędzić urlop nad Bałtykiem i są gotowi zapłacić za nocleg zdecydowanie więcej niż przeciętny Kowalski.

Argumentem przemawiającym za wybraniem apartamentu w górach może być fakt, że turyści przyjeżdżają tam dwa razy do roku. Z tegorocznego badania IMAS International wynika, że co czwarty odwiedzający góry, pojawia się tam więcej niż raz w przeciągu 12 miesięcy. Wypoczynek nad Bałtykiem jest jednak wciąż dużo bardziej popularny. Z wspomnianego badania wynika, że decyduje się na niego co drugi wyjeżdżający na wakacje Polak (na góry – co trzeci).

Warto zauważyć też, że urlopy planowane nad morzem są zazwyczaj dłuższe od tych spędzanych w górach. Przez 3-7 dni przebywa w górach aż 67 proc. badanych, podczas gdy 74 proc. odpoczywających nad Bałtykiem jest tam od 1 do 2 tygodni.

Piotr Puchała przestrzega przed wyciąganiem zbyt daleko idących wniosków ze wspomnianych statystyk. – Tak naprawdę zarówno góry, jak i morze mogą okazać się bardzo zyskowne. Kluczem jest to, by apartament oferował odpowiednie warunki – ocenia.

Jego spostrzeżenia potwierdzają statystyki. Aż 28 proc. wyjeżdżających nad morze za kluczowe dla udanego wypoczynku uznaje komfortowe warunki zakwaterowania. Ważniejsza dla odpoczywających jest tylko pogoda – wskazuje ją co trzeci pytany.

- Warto zainteresować się też obiektami oferującymi dostęp do infrastruktury wypoczynkowej: basenów, saun czy restauracji. Przełożą się ona na obłożenie lokalu, a co za tym idzie, na wyższe zyski. A i gdy sami zdecydujemy się na wypoczynek, będziemy mieli więcej możliwości – podkreśla Piotr Puchała, prezes firmy deweloperskiej Prestige.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.