PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Goście hotelowi szukają ofert szytych na miarę

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 04 lip 2018 15:57

Goście hotelowi szukają ofert szytych na miarę mat.pras.

Usługi hotelowe, od czasu transformacji ustrojowej, przeszły olbrzymią zmianę i dziś, podobnie jak cały rynek usług, nie tylko reagują na zapotrzebowanie klienta, ale także kreują trendy. W efekcie coraz bardziej świadomi konsumenci szukają ofert szytych na ich miarę.

REKLAMA

Zgodnie z danymi Głównego Urzędu Statystycznego ubiegły rok przyniósł kolejny wzrost liczby osób, które w Polsce skorzystały z bazy noclegowej. Na wysoką frekwencję wpływają także goście z zagranicy. Ogółem w 2017 r. były to 32 mln osób i jest to wynik o 6,2 proc. (1,9 mln) lepszy niż w 2016 r.1 Ilość noclegów wzrosła w większości rodzajów obiektów: w hotelach o 6,4 proc., w pensjonatach o 5,4 proc., w domach wycieczkowych o 5,3 proc., w ośrodkach wczasowych o 4,5 proc., w hostelach o 23,4 proc.2

W 2017 r. z różnych rodzajów obiektów, jedynie motele straciły na ilości noclegów, co wiąże się z coraz lepszą infrastrukturą i związanym z tym krótszym czasem przejazdu. Przemieszczamy się szybciej, odpoczywamy dłużej. Dobra lokalizacja hotelu ma znaczenie, ale nie jest już czynnikiem decydującym. Wobec szerokiej oferty liczy się coś więcej niż tylko kategoryzacja: zaplecze SPA, oferta dla dzieci, jakość dań w restauracji, a także luksus, ponieważ stać nas na coraz więcej. Na rosnący popyt odpowiada podaż i rośnie także ilość obiektów wypoczynkowych.

Popyt na wygodę i dobre samopoczucie

Klient lubi być doceniony. Chce wiedzieć, że jest mile widzianym i oczekiwanym gościem. Indywidualne podejście do klienta to slogan, ale nie sposób utrzymać się w topie branży bez poważnego traktowania przyjezdnych. To podstawa, o której nie wolno zapomnieć.

- Po pierwsze: indywidualne podejście. Każdemu klientowi poświęcamy czas, a atmosferę kreujemy już w wejściu, witając go z uśmiechem na twarzy. Dobry nastrój w hotelu jest dla nas bardzo ważny, a podróżujący często wskazują rodzinny klimat, jako ważny atut Senatora - mówi Filip Prokop, właściciel hotelu Senator w Starachowicach - Po drugie: personalizacja usług. Nasza oferta wychodzi naprzeciw i tym, którzy chcą wydać mniej i tym z bardziej zasobnymi portfelami. Czasy sztywnych pakietów pobytowych to przeszłość.

Z danych raportu Hotel Price Index portalu Hotels.com wynika, że światowy wzrost cen noclegów wyniósł w 2017 r. 2 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Warto wspomnieć, że średnia cena jaką Polacy płacili za nocleg wzrosła w ciągu roku z 379 zł do 386 zł. Wyliczenie dotyczy 50 najpopularniejszych kierunków i pokazuje tendencję wzrostową. Oczekujemy jakości i jesteśmy w stanie zapłacić więcej.

  • 1
  • 2
  • lobis 2018-07-05 10:15:24
    my najbardziej lubimy prywatne kwatery usytuowane w centrum, zazwyczaj rezerwujemy przez Bookapart i Aibnb

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.