PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gwarancja jakości od Mercure

  • Autor: Propertynews.pl
  • 26 lis 2014 08:48

Gwarancja jakości od Mercure

Ponad 80 proc. hoteli Mercure w Polsce zrealizuje światową strategię „Gwarancja Jakości Mercure”. Koncepcja opiera się na 96 punktach kontroli obejmujących m.in. zameldowanie i wymeldowanie, zagwarantowanie jednolitego poziomu standardów usług we wszystkich 53 krajach, w których marka jest obecna. Mercure to pierwsza sieć hoteli kategorii średniej oferująca gościom gwarancję jakości na międzynarodowym poziomie.

REKLAMA

„Gwarancja Jakości Mercure" stawia na wysoki standard usług i reagowanie na wszelkie potrzeby gości. System opiera się na trzech zobowiązaniach: Dostępność: czynna całą dobę infolinia (2424), dostępna jest w całej sieci Mercure i umożliwia gościom kontakt z osobą odpowiedzialną za jakość w hotelu, która w razie potrzeby udzieli im pomocy i informacji; reagowanie na potrzeby gości: zespoły zobowiązują się niezwłocznie znaleźć rozwiązanie odpowiadające oczekiwaniom gości oraz dbałość: hotelarze zapewniają, że nieustannie podwyższają standard świadczonych przez nich usług poprzez analizę ponad 10 000 ankiet miesięcznie.

Podejście oparte jest na 96 punktach kontroli jakości, obejmujących cały pobyt gościa. Przykładowo, jeżeli w terminie 24 godzin od dokonania rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej gość znajdzie porównywalną ofertę tego samego hotelu (te same dni pobytu, rodzaj pokoju, identyczne warunki sprzedaży) po niższej cenie, płaci on tę stawkę z 10 proc. zniżką. Ponadto osoba odpowiedzialna za jakość po stronie hotelu jest osiągalna przez cały czas. Telefon na infolinię 2424 musi zostać odebrany po nie więcej niż 5 dzwonkach.

- Gwarancja Jakości Mercure ma bezpośredni wpływ na poziom satysfakcji gości. Dzięki eksploracji nowych obszarów w zakresie jakości usług hotelarskich, Mercure wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnego klienta, tym samym wyznaczając kolejne standardy w branży. Program z pewnością umocni naszą pozycję na rynku oraz zaproponuje nowatorskie rozwiązania w obszarze client service - mówi Joanna Świerkosz, dyrektor sprzedaży, marketingu i dystrybucji w Grupie Hotelowej Orbis.

„Gwarancja Jakości Mercure" podkreśla wagę szkolenia i zaangażowania zespołu. Wszyscy pracownicy, niezależnie od ich funkcji w hotelu, muszą być w stanie zadbać o potrzeby zgłaszane przez gości oraz niezwłocznie znaleźć ich rozwiązanie. W związku z tym opracowano program szkoleniowy (sesje e-szkoleniowe), w którym wszyscy pracownicy otrzymują dostęp do kursów dostosowanych do ich potrzeb zawodowych.

Grupa Hotelowa Orbis w Polsce i Krajach Bałtyckich dysponuje 23 hotelami marki Mercure. Goście mogą korzystać z oferty tej sieci w następujących miastach: Bydgoszcz (wkrótce otwarcie), Cieszyn, Częstochowa, Gdańsk, Jelenia Góra, Karpacz, Krynica Zdrój, Lublin, Marijampole (Litwa), Mrągowo, Opole, Piotrków Trybunalski, Poznań, Racławice, Ryga (Łotwa), Toruń, Warszawa, Wisła, Wrocław, Zakopane i Zamość. 

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA