PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gwarancja jakości od Mercure

  • Autor: Propertynews.pl
  • 26 lis 2014 08:48

Gwarancja jakości od Mercure

Ponad 80 proc. hoteli Mercure w Polsce zrealizuje światową strategię „Gwarancja Jakości Mercure”. Koncepcja opiera się na 96 punktach kontroli obejmujących m.in. zameldowanie i wymeldowanie, zagwarantowanie jednolitego poziomu standardów usług we wszystkich 53 krajach, w których marka jest obecna. Mercure to pierwsza sieć hoteli kategorii średniej oferująca gościom gwarancję jakości na międzynarodowym poziomie.

REKLAMA

„Gwarancja Jakości Mercure" stawia na wysoki standard usług i reagowanie na wszelkie potrzeby gości. System opiera się na trzech zobowiązaniach: Dostępność: czynna całą dobę infolinia (2424), dostępna jest w całej sieci Mercure i umożliwia gościom kontakt z osobą odpowiedzialną za jakość w hotelu, która w razie potrzeby udzieli im pomocy i informacji; reagowanie na potrzeby gości: zespoły zobowiązują się niezwłocznie znaleźć rozwiązanie odpowiadające oczekiwaniom gości oraz dbałość: hotelarze zapewniają, że nieustannie podwyższają standard świadczonych przez nich usług poprzez analizę ponad 10 000 ankiet miesięcznie.

Podejście oparte jest na 96 punktach kontroli jakości, obejmujących cały pobyt gościa. Przykładowo, jeżeli w terminie 24 godzin od dokonania rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej gość znajdzie porównywalną ofertę tego samego hotelu (te same dni pobytu, rodzaj pokoju, identyczne warunki sprzedaży) po niższej cenie, płaci on tę stawkę z 10 proc. zniżką. Ponadto osoba odpowiedzialna za jakość po stronie hotelu jest osiągalna przez cały czas. Telefon na infolinię 2424 musi zostać odebrany po nie więcej niż 5 dzwonkach.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA