PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gwiazdki nad Wrocławiem

  • Autor: propertynews.pl
  • 02 sty 2017 12:56

Gwiazdki nad Wrocławiem Hotel Tacit Investment

Rynek hotelowy we Wrocławiu obrał kierunek premium. W planach lub w budowie są m.in. takie obiekty, jak: Best Western Premier, Hotel Rialto i AC by Marriott. Na wejście czekają: Hampton by Hilton, Moxy czy Holiday Inn Express. Tworzą się też autorskie polskie marki, jak choćby DB Hotel.

REKLAMA

We Wrocławiu brakowało dobrych hoteli. Teraz to się zmienia. - Otwarty niedawno Double Tree by Hilton wniósł nową jakość. Dołącza do niego Novotel Centrum powstały wraz z Ibisem. Z kolei gruntowną modernizację przeszedł Radisson Blu – tłumaczy Dorota Malinowska z firmy doradczej Pro Value.

To co dzieje się w mieście można śmiało określić jako hotelowy „boom”. Rośnie też wskaźnik RevPar (sprzedaż na dostępny pokój) – jest najwyższy w Polsce i przekracza 20 proc. - Żadne inne miasto nie miało takiej dynamiki – podkreśla Dorota Malinowska.

Skąd ta hossa? Wrocław został Europejską Stolicą Kultury 2016. To świetna promocja, która wpływa na liczbę turystów i dowód na to, że miasto jest miejscem przyjaznym dla biznesu. To także efekt wysokiej pozycji Wrocławia na mapie gorących, światowych lokalizacji pod centra usług wspólnych.

Sieciowe standardy

Liczba hoteli działających pod międzynarodową marką wiąże się z poziomem rozwoju danego regionu. Wrocław z 15 takimi hotelami zajmuje bardzo wysokie, trzecie miejsce w kraju - po Warszawie, która ma 33 takie obiekty i Krakowie, gdzie działają 23 markowe hotele.

We Wrocławiu są 22 sieciowe hotele pod międzynarodową i krajową marką. To znowu oznacza trzecią pozycję Wrocławia – po Warszawie (39) i Krakowie (33).

– Obserwujemy rozwój rynku hotelowego Wrocławia w kierunku premium. W planach lub w budowie są m.in. takie obiekty, jak: Best Western Premier, Hotel Rialto (marka nie jest jeszcze oficjalnie znana) czy AC by Marriott – pierwszy hotel tej marki w Polsce – wylicza ekspertka Pro Value i prognozuje dalszy, stabilny wzrost udziału markowych hoteli na wrocławskim rynku.

– Na wejście na rynek wrocławski czekają takie marki jak: Hampton by Hilton, Moxy czy Holiday Inn Express. Jednocześnie możemy oczekiwać kontynuacji rozwoju sektora ekonomicznego. W związku z rosnącą konkurencją hotele zaczną ze sobą rywalizować przede wszystkim jakością usługi. Bardzo istotna będzie również relacja ceny do jakości – uważa Dorota Malinowska.

Best Western korzysta na BPO i SSC

Hotelarze korzystają na rozwoju rynku centrów usługowych dla biznesu. - Silna obecność biznesu, także międzynarodowego, otwiera przed nami możliwości skierowania oferty również w tym kierunku – tłumaczy Saija Kekkonen, dyrektor Best Western na Finlandię, kraje bałtyckie, Polskę i Rosję.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Christie + Co Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA