PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hilton o inwestycjach w Polsce: rynek dojrzały, ale ciągle daleki od nasycenia

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 07 paź 2016 15:11

Hilton o inwestycjach w Polsce: rynek dojrzały, ale ciągle daleki od nasycenia Dianna Vaughan, wiceprezes i globalny dyrektor Doubletree by Hilton & Curio - A Collection by Hilton

Polska nadal jest kluczowym rynkiem dla Hiltona - zapewnia Dianna Vaughan, wiceprezes i globalny dyrektor Doubletree by Hilton & Curio - A Collection by Hilton.

REKLAMA

Hotel DoubleTree by Hilton w OVO Wrocław to najnowsza inwestycja Hiltona w Polsce. To czwarty DoubleTree by Hilton w kraju, 14. hotel firmy w Polsce.

- W sierpniu ogłosiliśmy, że w Gdańsku i Lublinie powstaną hotele marki Hampton by Hilton. W najbliższych latach mamy w planach otwarcie w Polsce kolejnych dziewięciu hoteli różnych marek - mówi Dianna Vaughan. - To nadal kluczowy rynek dla Hiltona. W pierwszym rzędzie myślimy o największych miastach, szybko rozwijających się gospodarczo i atrakcyjnych turystycznie. Liczy się również dobre skomunikowanie, w tym zwłaszcza bogata siatka połączeń lotniczych. Te warunki spełniają dziś praktycznie wszystkie największe polskie metropolie, ale potencjał dostrzegamy również w tych mniejszych miastach. Będziemy kontynuowali rozwój przede wszystkim czterech marek: Hampton by Hilton, Hilton Garden Inn, DoubleTree by Hilton i Hilton Hotels & Resorts. 

Zdaniem wiceprezes i globalnej dyrektor Doubletree by Hilton & Curio - A Collection by Hilton, to rynek z ogromnym potencjałem. - Decyduje o tym fakt, że Polska rozwija się bardzo dynamicznie i zajmuje coraz ważniejszą pozycję na biznesowej mapie Europy. Staje się również coraz częstszym celem podróży turystycznych, a tytuł Europejskiej Stolicy Kultury dla Wrocławia znacząco wzmacnia rozpoznawalność miasta i całego kraju - ocenia Dianna Vaughan. - Dodatkowo to rynek już dojrzały, a jednocześnie ciągle daleki od nasycenia. Istotny jest również fakt, że w Polsce bez problemu znajdziemy profesjonalny personel, w pełni odpowiadający naszym oczekiwaniom. To wszystko powoduje, że z naszego punktu widzenia Polska oferuje bardzo ciekawe możliwości.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA