PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hilton o inwestycjach w Polsce: rynek dojrzały, ale ciągle daleki od nasycenia

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 07 paź 2016 15:11

Hilton o inwestycjach w Polsce: rynek dojrzały, ale ciągle daleki od nasycenia Dianna Vaughan, wiceprezes i globalny dyrektor Doubletree by Hilton & Curio - A Collection by Hilton

Polska nadal jest kluczowym rynkiem dla Hiltona - zapewnia Dianna Vaughan, wiceprezes i globalny dyrektor Doubletree by Hilton & Curio - A Collection by Hilton.

REKLAMA

Hotel DoubleTree by Hilton w OVO Wrocław to najnowsza inwestycja Hiltona w Polsce. To czwarty DoubleTree by Hilton w kraju, 14. hotel firmy w Polsce.

- W sierpniu ogłosiliśmy, że w Gdańsku i Lublinie powstaną hotele marki Hampton by Hilton. W najbliższych latach mamy w planach otwarcie w Polsce kolejnych dziewięciu hoteli różnych marek - mówi Dianna Vaughan. - To nadal kluczowy rynek dla Hiltona. W pierwszym rzędzie myślimy o największych miastach, szybko rozwijających się gospodarczo i atrakcyjnych turystycznie. Liczy się również dobre skomunikowanie, w tym zwłaszcza bogata siatka połączeń lotniczych. Te warunki spełniają dziś praktycznie wszystkie największe polskie metropolie, ale potencjał dostrzegamy również w tych mniejszych miastach. Będziemy kontynuowali rozwój przede wszystkim czterech marek: Hampton by Hilton, Hilton Garden Inn, DoubleTree by Hilton i Hilton Hotels & Resorts. 

Zdaniem wiceprezes i globalnej dyrektor Doubletree by Hilton & Curio - A Collection by Hilton, to rynek z ogromnym potencjałem. - Decyduje o tym fakt, że Polska rozwija się bardzo dynamicznie i zajmuje coraz ważniejszą pozycję na biznesowej mapie Europy. Staje się również coraz częstszym celem podróży turystycznych, a tytuł Europejskiej Stolicy Kultury dla Wrocławia znacząco wzmacnia rozpoznawalność miasta i całego kraju - ocenia Dianna Vaughan. - Dodatkowo to rynek już dojrzały, a jednocześnie ciągle daleki od nasycenia. Istotny jest również fakt, że w Polsce bez problemu znajdziemy profesjonalny personel, w pełni odpowiadający naszym oczekiwaniom. To wszystko powoduje, że z naszego punktu widzenia Polska oferuje bardzo ciekawe możliwości.

 

 

 

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA