Hilton tworzy nową markę hoteli

Hilton Worldwide poinformowało o wprowadzeniu nowej marki hoteli: Canopy by Hilton. Znajdą się w niej obiekty z kategorii „lifestyle”, których koncepcję dostosowano do wymagań osób podróżujących zarówno służbowo, jak i w ramach wolnego czasu.
Założenia marki Canopy by Hilton przedstawił Christopher J. Nassetta, prezes i dyrektor generalny Hilton Worldwide. Jego wystąpieniu na odbywającej się w Orlando na Florydzie konferencji Hilton Worldwide Global Partnership przysłuchiwało się blisko 1900 właścicieli obiektów i deweloperów.
- Rynek niecierpliwie wyczekuje debiutu marki Canopy by Hilton, która dzięki zakrojonym na szeroką skalę badaniom wyróżnia się innowacyjnym podejściem do takich kwestii jak gościnność i wrażenia gości - powiedział Nassetta. - Za szansę uznaliśmy nie tylko wprowadzenie nowej marki, umożliwiającej nam działalność w kategorii „lifestyle", lecz także stworzenie nowej jakości w tym segmencie. Chcemy, by nasze hotele były dostępne dla szerszego kręgu podróżujących. W tym celu za niezbędne uznaliśmy ograniczenie roli kosztownego wystroju i skupienie się na idealnym zaspokojeniu potrzeb naszych gości, którzy od hotelu oczekują komfortu, możliwości wypoczynku, a także dodatkowych udogodnień - dodał.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
- EUR 0,14% 4,17 zł
- CHF 0,14% 3,48 zł
- USD 0,56% 3,39 zł
-
17:50
Solar zmaga się z zakazem handlu w niedziele
-
17:29
Nathaniel Robinson globalnym dyrektorem w Cushman & Wakefield
-
17:12
W Inowrocławiu powstanie park handlowy
-
16:43
Duże centrum hurtowe szykowane jest koło Warszawy
-
16:39
Olsztyński Centaurus rośnie całodobowo
-
16:21
Większy kompleks produkcyjny BBC w Mirosławcu
-
16:09
Duży kompleks magazynowy Homanit powstanie w Karlinie
-
15:45
Gama rośnie. Kolejny sklep dołącza do sieci
-
15:43
Klub Innowatora KSSE kształci przyszłe kadry
-
15:19
POLECAMY OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Panattoni bije rekordy z Leroy Merlin. Budują największy magazyn w Polsce
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
Ponad 80 marek i 41 tys. mkw. w sercu miasta. Oto nowa Galeria Centrum
-
Hotelarze na zakupach
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Focus Hotels mocno się rozpędza. Na starcie butikowy hotel w Sopocie, kolejne w przygotowaniu
-
Kapitał w drodze do Polski. Jesteśmy jednym z głównych hubów inwestycyjnych w regionie
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Dobre prognozy dla TXM, słabsze dla Gino Rossi i Monnari
-
3
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
4
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
5
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
6
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
7
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
8
Chcemy być w stolicach świata mody
-
9
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
10
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!