PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hilton Worldwide aspiruje do bycia najszybciej rozwijającą się marką luksusową na świecie

  • Autor: Bloomberg News, Hotels Magazine
  • 13 maj 2011 13:06

Hilton Worldwide jest w okresie agresywnej ekspansji swoich luksusowy marek. Kierownictwo firmy aspiruje do tego, by korporacja stała się najszybciej rozwijającą się siecią luksusową na świecie.

REKLAMA

Tylko Waldorf Astoria Hotels & Resorts - jedna z luksusowych marek w korporacji Hilton - zwiększyła swoje portfolio ponad czterokrotnie od czasu przejęcia przez Blackstone Group w 2007 roku.

John Vanderslice, szef Hilton Worldwide, mówi w Bloomberg News, że firma postara się utrzymać, a nawet przyspieszyć tempo wzrostu w przyszłości. Dodaje, że w porównaiu do innych spółek hotelowych, takich jak np. Four Seasons, Hilton znacznie wyprzedza ich wzrost.

Hilton Worldwide planuje, by luksusowe marki, jak np. Waldorf Astoria i Conrad wypracowywały przynajmniej 15 proc. dochodów Grupy.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA