PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hotel dla każdego, w rzeczywistości jest do niczego

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 06 paź 2017 15:46

Hotel dla każdego, w rzeczywistości jest do niczego Wojciech Witek, architekt, założyciel Iliard Architecture & Project Management

Idealnie zaprojektowany hotel to taki, który sprawia, że ukontentowany jest zarówno inwestor, gość hotelu, jak i zespół, który hotelem zarządza. Taki hotel przynosi zyski i sprawdza się ekonomicznie w dłuższym wymiarze czasu - mówi Wojciech Witek, architekt, założyciel Iliard Architecture & Project Management.

REKLAMA

Co przyciąga gości hotelowych? Co musi się znaleźć w hotelu, aby klient chciał do niego wracać?

Przede wszystkim usługa i jej jakość musi być na świetnym poziomie.

Jeśli chodzi o design - przede wszystkim musi odpowiadać oczekiwaniom gości. Nie ma nic bardziej irytującego i frustrującego, jak wyjazd służbowy do hotelu biznesowego, w którym co chwila zderzamy się z biegającymi dziećmi i panami w slipach. Warto pamiętać o tym, aby za każdym razem spełniać oczekiwania gości co do charakteru obiektu i tak projektować design, aby byli zadowoleni

Czy istnieje idealnie zaprojektowany hotel?

Oczywiście, że tak. Idealnie zaprojektowany hotel to taki, który sprawia, że ukontentowany jest zarówno inwestor, gość hotelu, jak i zespół, który hotelem zarządza. Równie ważne jest to, aby projektant był dumny i zadowolony z projektu. Idealnie zaprojektowany hotel przynosi zyski i sprawdza się ekonomicznie w dłuższym wymiarze czasu.

Uniwersalny odbiorca – czy jest ktoś taki? Czy hotel zawsze ma być ukierunkowany na konkretne, modelowe osoby, czy może być uniwersalny, dla każdego?

Hotele uniwersalne mają zwodniczo dużą przewagę konkurencyjną nad innymi z racji tego, że trafiają do szerszego grona ludzi. Ale trzeba pamiętać o tym, że coś, co jest dla każdego, w rzeczywistości jest dla nikogo. Gdy staramy się zadowolić wszystkich i stworzyć coś uniwersalnego, zacieramy charakterystyczne, mocne akcenty danej realizacji. Jeśli w niczym się nie specjalizujemy, nie mamy nad nikim przewagi, nie stanowimy groźnej konkurencji.

Budynki komercyjne, szczególnie biurowce, szpikuje się dziś nowymi technologiami. Hotele też?

Nowe technologie z pewnością mogą odstraszać inwestorów, dlatego też nie wszystkie hotele są wyposażone w nowinki technologiczne rodem z filmów Si-Fi. Część hoteli jest świadomie nastawiona na ten idący z duchem czasu kierunek działania – jest to część ich tożsamości i taki marketing chcą budować. Jednak inwestorzy hotelowi nie przeinwestowują w zakresie nowych technologii. W większości oferują to, co jest popularne na rynku, ewentualnie wychodzą o jeden krok do przodu. Oczywista zasada w tym wypadku jest taka, że przychody, które biorą się z takiej czy innej inwestycji w technologię, muszą przewyższać koszty z nią związane.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Grano Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA