PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hotel dla każdego, w rzeczywistości jest do niczego

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 06 paź 2017 15:46

Hotel dla każdego, w rzeczywistości jest do niczego Wojciech Witek, architekt, założyciel Iliard Architecture & Project Management

Idealnie zaprojektowany hotel to taki, który sprawia, że ukontentowany jest zarówno inwestor, gość hotelu, jak i zespół, który hotelem zarządza. Taki hotel przynosi zyski i sprawdza się ekonomicznie w dłuższym wymiarze czasu - mówi Wojciech Witek, architekt, założyciel Iliard Architecture & Project Management.

REKLAMA

Co przyciąga gości hotelowych? Co musi się znaleźć w hotelu, aby klient chciał do niego wracać?

Przede wszystkim usługa i jej jakość musi być na świetnym poziomie.

Jeśli chodzi o design - przede wszystkim musi odpowiadać oczekiwaniom gości. Nie ma nic bardziej irytującego i frustrującego, jak wyjazd służbowy do hotelu biznesowego, w którym co chwila zderzamy się z biegającymi dziećmi i panami w slipach. Warto pamiętać o tym, aby za każdym razem spełniać oczekiwania gości co do charakteru obiektu i tak projektować design, aby byli zadowoleni

Czy istnieje idealnie zaprojektowany hotel?

Oczywiście, że tak. Idealnie zaprojektowany hotel to taki, który sprawia, że ukontentowany jest zarówno inwestor, gość hotelu, jak i zespół, który hotelem zarządza. Równie ważne jest to, aby projektant był dumny i zadowolony z projektu. Idealnie zaprojektowany hotel przynosi zyski i sprawdza się ekonomicznie w dłuższym wymiarze czasu.

Uniwersalny odbiorca – czy jest ktoś taki? Czy hotel zawsze ma być ukierunkowany na konkretne, modelowe osoby, czy może być uniwersalny, dla każdego?

Hotele uniwersalne mają zwodniczo dużą przewagę konkurencyjną nad innymi z racji tego, że trafiają do szerszego grona ludzi. Ale trzeba pamiętać o tym, że coś, co jest dla każdego, w rzeczywistości jest dla nikogo. Gdy staramy się zadowolić wszystkich i stworzyć coś uniwersalnego, zacieramy charakterystyczne, mocne akcenty danej realizacji. Jeśli w niczym się nie specjalizujemy, nie mamy nad nikim przewagi, nie stanowimy groźnej konkurencji.

Budynki komercyjne, szczególnie biurowce, szpikuje się dziś nowymi technologiami. Hotele też?

Nowe technologie z pewnością mogą odstraszać inwestorów, dlatego też nie wszystkie hotele są wyposażone w nowinki technologiczne rodem z filmów Si-Fi. Część hoteli jest świadomie nastawiona na ten idący z duchem czasu kierunek działania – jest to część ich tożsamości i taki marketing chcą budować. Jednak inwestorzy hotelowi nie przeinwestowują w zakresie nowych technologii. W większości oferują to, co jest popularne na rynku, ewentualnie wychodzą o jeden krok do przodu. Oczywista zasada w tym wypadku jest taka, że przychody, które biorą się z takiej czy innej inwestycji w technologię, muszą przewyższać koszty z nią związane.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA