PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hotel dla każdego, w rzeczywistości jest do niczego

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 06 paź 2017 15:46

Hotel dla każdego, w rzeczywistości jest do niczego Wojciech Witek, architekt, założyciel Iliard Architecture & Project Management

Idealnie zaprojektowany hotel to taki, który sprawia, że ukontentowany jest zarówno inwestor, gość hotelu, jak i zespół, który hotelem zarządza. Taki hotel przynosi zyski i sprawdza się ekonomicznie w dłuższym wymiarze czasu - mówi Wojciech Witek, architekt, założyciel Iliard Architecture & Project Management.

REKLAMA

Co przyciąga gości hotelowych? Co musi się znaleźć w hotelu, aby klient chciał do niego wracać?

Przede wszystkim usługa i jej jakość musi być na świetnym poziomie.

Jeśli chodzi o design - przede wszystkim musi odpowiadać oczekiwaniom gości. Nie ma nic bardziej irytującego i frustrującego, jak wyjazd służbowy do hotelu biznesowego, w którym co chwila zderzamy się z biegającymi dziećmi i panami w slipach. Warto pamiętać o tym, aby za każdym razem spełniać oczekiwania gości co do charakteru obiektu i tak projektować design, aby byli zadowoleni

Czy istnieje idealnie zaprojektowany hotel?

Oczywiście, że tak. Idealnie zaprojektowany hotel to taki, który sprawia, że ukontentowany jest zarówno inwestor, gość hotelu, jak i zespół, który hotelem zarządza. Równie ważne jest to, aby projektant był dumny i zadowolony z projektu. Idealnie zaprojektowany hotel przynosi zyski i sprawdza się ekonomicznie w dłuższym wymiarze czasu.

Uniwersalny odbiorca – czy jest ktoś taki? Czy hotel zawsze ma być ukierunkowany na konkretne, modelowe osoby, czy może być uniwersalny, dla każdego?

Hotele uniwersalne mają zwodniczo dużą przewagę konkurencyjną nad innymi z racji tego, że trafiają do szerszego grona ludzi. Ale trzeba pamiętać o tym, że coś, co jest dla każdego, w rzeczywistości jest dla nikogo. Gdy staramy się zadowolić wszystkich i stworzyć coś uniwersalnego, zacieramy charakterystyczne, mocne akcenty danej realizacji. Jeśli w niczym się nie specjalizujemy, nie mamy nad nikim przewagi, nie stanowimy groźnej konkurencji.

Budynki komercyjne, szczególnie biurowce, szpikuje się dziś nowymi technologiami. Hotele też?

Nowe technologie z pewnością mogą odstraszać inwestorów, dlatego też nie wszystkie hotele są wyposażone w nowinki technologiczne rodem z filmów Si-Fi. Część hoteli jest świadomie nastawiona na ten idący z duchem czasu kierunek działania – jest to część ich tożsamości i taki marketing chcą budować. Jednak inwestorzy hotelowi nie przeinwestowują w zakresie nowych technologii. W większości oferują to, co jest popularne na rynku, ewentualnie wychodzą o jeden krok do przodu. Oczywista zasada w tym wypadku jest taka, że przychody, które biorą się z takiej czy innej inwestycji w technologię, muszą przewyższać koszty z nią związane.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.