PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hotel Mikołajki przyciąga turystów - nie tylko latem

  • Autor: propertynews.pl
  • 01 lut 2017 10:16

Hotel Mikołajki przyciąga turystów - nie tylko latem Hotel Mikołajki

Zakończenie budowy szklanego tunelu pomiędzy budynkami i wyraźny wzrost przychodów - tak w skrócie można podsumować 2016 rok w Hotelu Mikołajki. Obiektowi sprzyjała również dobra koniunktura na rynku.

REKLAMA

Hotel Mikołajki w 2016 r. zanotował wzrost przychody o kilkanaście procent większy rok do roku, a średnie obłożenie roczne zwiększyło się o 5 proc. Rozwój obiektu widać zwłaszcza w sezonie wysokim. W 2016 r. z usług Hotelu Mikołajki skorzystało łącznie 40 416 osób.

Największym zainteresowaniem w Hotelu Mikołajki cieszyły się pakiety letnie "Wakacje na wyspie" i "Relaks + przystań na SPA". Wysokie obłożenie hotelu, sięgające miesięcznie średnio minimum 50 proc., w lipcu i sierpniu wzrosło do 81 proc. i było równie wysokie w okresach świątecznych. To dowodzi nasilającego się trendu spędzania Bożego Narodzenia i Wielkanocy poza domem.

Jak informują przedstawiciele hotelu, 26 marca 2016 r. hotel odnotował aż 94-proc. obłożenie. Wielkanocny rekord popularności hotelu miał jednak miejsce w 2015 r., kiedy obłożenie sięgnęło 100 proc. Podobnie z pakietami bożonarodzeniowymi, na które zdecydowało się w tym roku o 4-5 proc. więcej Gości niż w roku 2015. A to wszystko przekłada się na rosnące przychody hotelu i świadczy o jego rosnącej konkurencyjności w regionie.

- Hotel Mikołajki stale się rozwija. Dużą popularnością cieszą się nasze pakiety wakacyjne, te związane z regeneracją w SPA, oraz świąteczne. Średnie obłożenie hotelu w ciągu 2016 r. wyniosło 50,61 proc., czyli o około 5 proc. więcej niż w poprzednim roku. Cieszymy się również z rosnącej liczby gości zagranicznych, którzy docenili naszą ofertę i potencjał turystyczny Mazur. Odwiedziło nas w ciągu roku ponad 1 400 cudzoziemców, przeważnie Niemców, Rosjan i Litwinów, ale gościło u nas także sporo Duńczyków, Belgów, czy Amerykanów. To dobra wiadomość dla hotelarstwa i dla polskiej turystyki – mówi Ireneusz Czerski, dyrektor Hotelu Mikołajki.

Największą inwestycją 2016 r. był wart prawie 4,5 mln zł szklany tunel, łączący dwa budynki hotelowe na Ptasiej Wyspie. Dzięki niemu, hotel nie tylko wyróżnia się architektonicznie, ale przede wszystkim gwarantuje gościom komfort przemieszczania się pomiędzy częścią hotelowo-apartamentową, a restauracyjno-konferencyjną.

- Widzę przed Hotelem Mikołajki dalszy rozwój. Obecnie polskie hotelarstwo ma się dobrze, a prognozy mówią o stałym wzroście przychodów w branży. Jesteśmy jednym z niewielu obiektów w najwyższym standardzie w okolicy, dbamy o markę i wychodzimy naprzeciw trendom. Zwiększyła się też mobilność Polaków i potencjał turystyczny regionu – dodaje Ireneusz Czerski.

Hotel Mikołajki powstał w 2013 roku. Poza wysokim standardem, kompleksową ofertą SPA, wyróżniającą się kuchnią i obsługą, oferuje również wyjątkową lokalizację na Ptasiej Wyspie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ane 2017-02-03 12:25:27
    Co jakiś czas inwestuje w tego typu nieruchomości z firmą Aparthotele.Com, znają się na rzeczy w co wejść a czego unikać, aparthotele w miastach to nowy trend, który z pewnością będzie miał wpływ rozwój rynku najmu krótkoterminowego w miastach.`

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.