PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hotelarze ignorują blogi

  • Autor: Propertynews.pl
  • 09 mar 2016 10:50

Hotelarze ignorują blogi Hilton Garden Inn Kraków

Choć blogi od kilku lat są jednym z najmodniejszych narzędzi komunikacji i dialogu w Internecie, to hotelowa blogosfera dopiero raczkuje.

REKLAMA

To esencja współczesnego marketingu. Regularnie prezentując produkt lub usługę na poczytnych blogach, mamy pewność, że nasza firma nie zostanie niezauważona. Pomimo tego hotelarze wciąż zaniedbują ten kanał komunikacji, a polska blogosfera zajmująca się tematyką hoteli dopiero raczkuje.

Blogerzy i ich czytelnicy stanowiących dużą, wpływową społeczność, której warto się lepiej przyjrzeć. Według badań CBOS ponad 6 proc. Polaków prowadzi własnego bloga. Badania pokazują także, że ponad jedna trzecia użytkowników, którzy czytają blogi minimum raz w miesiącu przyznaje, że zdarzyło się im kupić produkt lub usługę pod wpływem tego, co przeczytali (34 proc.). Blogi stanowią obecnie jeden z najważniejszych kanałów informacyjnych o bieżących trendach i promocjach. Stale obserwujemy ich profesjonalizację, niektórzy blogerzy w ciągu ostatnich lat urośli do rangi ekspertów zapraszanych do telewizji i radia. Przez rosnące znaczenie blogosfery w działaniach ePRowych zauważamy także rosnący trend współpracy na linii marketer – bloger. Jak ten potencjał wykorzystują hotelarze?

Polska blogosfera hotelowa

Blogerzy posiadają ogromny wpływ na decyzję zakupowe swoich czytelników, mają znacznie bardziej precyzyjne dotarcie niż np. reklama w radiu czy telewizji. Stała współpraca z blogiem związanym z branżą, w której działamy pozwala budować wizerunek marki wśród zaangażowanych i świadomych swoich potrzeb klientów. Blogi jako ważny kanał komunikacji zagościły już na stałe w świadomości użytkowników Internetu, zauważyli to w końcu hotelarze.

- Hotele coraz częściej zauważają potrzebę komunikacji nie tylko poprzez stronę internetową i social media. Zwłaszcza, że prezentując swoją ofertę na blogu tematycznym docieramy do klienta docelowego – osób, które planują podróż, starannie wyszukują oferty, czytają opinie o danym obiekcie przed podjęciem decyzji o wyborze hotelu – mówi Paweł Jakubowski, twórca bloga o tematyce podróżniczo hotelowej Lubię podróże.

– Polska blogosfera zajmująca się tematyką hoteli dopiero raczkuje. Najważniejsze jest, że hotelarze dostrzegli potrzebę komunikowania swojej oferty za pomocą blogów, co jest popularne od kilku lat w USA, Australii i na Wyspach Brytyjskich - dodaje.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA