PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hotele ibis mają już ponad 1700 obiektów

  • Autor: propertynews.pl
  • 22 sty 2014 11:21

Hotele ibis mają już ponad 1700 obiektów

Grupa Accor z siecią ponad 1700 obiektów, świętuje właśnie otwarcie swojego 1000. hotelu ibis na świecie. Od dwóch lat sieci marek ibis, ibis Styles i ibis budget przechodzą rewitalizację i modernizację. Opracowany został nowy design pokoju ibis oraz nowatorski koncept restauracji - ibis kitchen.

REKLAMA

Grupa Accor w 2011 roku zjednoczyła trzy marki segmentu ekonomicznego tworzac rodzinę ibis, charakteryzującą się jednolitym stylem. Skorzystało na tym 1000 hoteli ibis, 233 ibis Styles i 506 ibis budget.

- Ze swoim portfolio 1700 hoteli w segmencie ekonomicznym, Accor jest wiodącym międzynarodowym graczem na 4 kontynentach: w Europie, Ameryce Łacińskiej, rejonie Azji-Pacyfiku oraz na Środkowym Wschodzie. Nowa strategia Accor, zbudowana wokół swoich dwóch głównych obszarów kompetencji - HotelServices i HotelInvest - umożliwi markom ibis, ibis Styles i ibis budget wzmocnienie zarówno ich potencjału innowacyjności, jak również pozycji lidera w Europie, poprzez przyspieszenie inwestycji we własne obiekty, a w krajach rozwijających się - głównie poprzez kontrakty o zarządzanie i franczyzę - mówi Sébastien Bazin, prezes i dyrektor generalny Accor (Chairman & CEO).

W okresie ostatnich 2 lat Accor otworzył łącznie ponad 200 hoteli rodziny ibis, co stanowi średnio jedno otwarcie na 3 dni. W ciągu najbliższych 4 lat, marki ekonomiczne Accor jeszcze wzmocnią swoją pozycję, z rodziną ibis reprezentującą blisko połowę planowanych globalnych otwarć Grupy. Stanowi to 38 -procentowy wzrost ilosci pokoi w rejonie Azji-Pacyfiku, 30 -procentowy w Ameryce Łacińskiej i 27-procentowy w Europie.

Przychody w segmencie ekonomicznym, zwłaszcza w czwartym kwartale 2013 roku wzrosły o 4,1 proc. oraz wskaźnika RevPar (przychód na pokój) - wzrósł o 4,2 proc.

Aby zmodernizować swoje restauracje, marka wprowadziła koncept ibis kitchen, zaprojektowany przez W&Cie. Przełamuje on tradycyjne nawyki związane z przestrzenią restauracji, koncentrując się na elastyczności tych miejsc: w zależności od pory dnia i różnorodnych hoteli, powierzchnie restauracji i lobby przenikają się, gdyż zostały otwarte i zaaranżowane jako przestrzeń lounge. Ibis planuje wprowadzenie ponad 400 nowych restauracji na świecie do roku 2015.

Marka zapowiada także stworzenie: nowego pokoju, zaprojektowanego przez Studio Archange z nowym konceptem łóżka oraz nowoczesny design powierzchni publicznych. Wprowadzany w nowo budowanych obiektach oraz hotelach przechodzących modernizację, ibis zaoferuje m.in.: drukowane panele dekoracyjne, nowatorskie oświetlenie. Pierwszy projekt pilotażowy nowego pokoju zostanie wprowadzony w hotelu ibis Rotterdam City Centre, w Holandii.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.