PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hotele sieci Mercure wdrażają nowy projekt

  • Autor: propertynews.pl
  • 08 lip 2013 17:40

25. czerwca br. na spotkaniu w Mercure Krynica Zdrój Resort&SPA, dyrektorzy polskich hoteli Mercure zapoznali się z nowym projektem, mającym na celu wzmocnienie marki Mercure. Program MPULS składa się z 3 filarów: „bądź silny", „bądź atrakcyjny" i „bądź spójny".

REKLAMA

Marka Mercure pracuje nad wzmocnieniem swojego wizerunku. Najnowszym pomysłem tej międzynarodowej sieci jest wdrożenie programu umacniającego osobowość marki. Jak czytamy w komunikacie prasowym, projekt MPULS, zbudowany na 3 filarach: „bądź silny", „bądź atrakcyjny" i „bądź spójny", ma umożliwić osiągnięcie najwyższych standardów obsługi w hotelach tej sieci.

 

- Podstawowym założeniem projektu MPULS jest zbudowanie silnej marki. Mercure ma dać pracownikom poczucie dumy z przynależności do silnej sieci oraz wzmocnić rolę tej marki w realizacji strategii asset light Grupy Accor. Kluczowe w tym procesie będzie jasne określenie tożsamości marki Mercure oraz świadomość celu i zaangażowanie pracowników w realizację projektu. Dobrze wyszkolona i zmotywowana kadra będzie efektywnie zarządzać kanałami dystrybucji i sprzedaży oraz wpłynie na skuteczną komunikację między hotelami w sieci, tłumaczą autorzy programu.

Ważnym elementem programu jest uatrakcyjnienie oferty marki Mercure.  "Bądź atrakcyjny" to drugi punkt wdrażanego projektu. Według koncepcji MPULS, tym, co wyróżnia markę Mercure na tle konkurencji jest silniejsza i bardziej zróżnicowana strategia opierająca się na tzw. „glokalności". Ofertę lokalnych, udanych wrażeń ma zapewniać gościom - entuzjastyczna obsługa, a z drugiej strony globalna jakość i rozwiązania stosowane na całym świecie przez Mercure, czytamy w komunikacie. Marka planuje wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej, korzystnych ofert dla klientów i partnerów oraz lepsze możliwości rozwoju dla swoich pracowników.

Spójność, czyli wzmocnienie relacji z klientami, to trzeci filar programu MPULS. Zakłada on budowanie nowoczesnego wizerunku marki, - pewnego rodzaju kontraktu, dzięki któremu klient poczuje się częścią projektu MPULS. Bycie spójnym oznacza również konsekwentne realizowanie strategii Gwarancji Jakości Mercure, wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej marki oraz wspólne dbanie o wydajność i jakość narzędzi, którymi posługują się pracownicy.

Koncepcję MPULS zaprezentowano w kwietniu br. podczas konwencji marki Mercure w Budapeszcie. Dyrektorzy wszystkich polskich hoteli Mercure zapoznali się z nowym programem w trakcie szkolenia, odbywającego się 25 czerwca br. Mercure Krynica Zdrój Resort&SPA.

 

 


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA