PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hotele sieci Mercure wdrażają nowy projekt

  • Autor: propertynews.pl
  • 08 lip 2013 17:40

25. czerwca br. na spotkaniu w Mercure Krynica Zdrój Resort&SPA, dyrektorzy polskich hoteli Mercure zapoznali się z nowym projektem, mającym na celu wzmocnienie marki Mercure. Program MPULS składa się z 3 filarów: „bądź silny", „bądź atrakcyjny" i „bądź spójny".

REKLAMA

Marka Mercure pracuje nad wzmocnieniem swojego wizerunku. Najnowszym pomysłem tej międzynarodowej sieci jest wdrożenie programu umacniającego osobowość marki. Jak czytamy w komunikacie prasowym, projekt MPULS, zbudowany na 3 filarach: „bądź silny", „bądź atrakcyjny" i „bądź spójny", ma umożliwić osiągnięcie najwyższych standardów obsługi w hotelach tej sieci.

 

- Podstawowym założeniem projektu MPULS jest zbudowanie silnej marki. Mercure ma dać pracownikom poczucie dumy z przynależności do silnej sieci oraz wzmocnić rolę tej marki w realizacji strategii asset light Grupy Accor. Kluczowe w tym procesie będzie jasne określenie tożsamości marki Mercure oraz świadomość celu i zaangażowanie pracowników w realizację projektu. Dobrze wyszkolona i zmotywowana kadra będzie efektywnie zarządzać kanałami dystrybucji i sprzedaży oraz wpłynie na skuteczną komunikację między hotelami w sieci, tłumaczą autorzy programu.

Ważnym elementem programu jest uatrakcyjnienie oferty marki Mercure.  "Bądź atrakcyjny" to drugi punkt wdrażanego projektu. Według koncepcji MPULS, tym, co wyróżnia markę Mercure na tle konkurencji jest silniejsza i bardziej zróżnicowana strategia opierająca się na tzw. „glokalności". Ofertę lokalnych, udanych wrażeń ma zapewniać gościom - entuzjastyczna obsługa, a z drugiej strony globalna jakość i rozwiązania stosowane na całym świecie przez Mercure, czytamy w komunikacie. Marka planuje wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej, korzystnych ofert dla klientów i partnerów oraz lepsze możliwości rozwoju dla swoich pracowników.

Spójność, czyli wzmocnienie relacji z klientami, to trzeci filar programu MPULS. Zakłada on budowanie nowoczesnego wizerunku marki, - pewnego rodzaju kontraktu, dzięki któremu klient poczuje się częścią projektu MPULS. Bycie spójnym oznacza również konsekwentne realizowanie strategii Gwarancji Jakości Mercure, wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej marki oraz wspólne dbanie o wydajność i jakość narzędzi, którymi posługują się pracownicy.

Koncepcję MPULS zaprezentowano w kwietniu br. podczas konwencji marki Mercure w Budapeszcie. Dyrektorzy wszystkich polskich hoteli Mercure zapoznali się z nowym programem w trakcie szkolenia, odbywającego się 25 czerwca br. Mercure Krynica Zdrój Resort&SPA.

 

 


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.