PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hotele sieciowe radzą sobie lepiej - rozmowa z wiceprezesem Satoria Group

  • Autor: Propertynews.pl
  • 18 kwi 2013 21:58

Hotele sieciowe radzą sobie lepiej - rozmowa z wiceprezesem Satoria Group

Kryzys wymusił na wielu spółkach hotelarskich zmianę strategii. Tak było w przypadku dawnej firmy PUHiT działającej dziś pod marką Satoria Group SA. Jak mówi Andrzej Wójcik, wiceprezes tej firmy, podjęte działania przynoszą już efekty.

REKLAMA

Jakie najważniejsze działania podjęła Satoria Group w czasie kryzysu? 
Ostatnie lata przyniosły zmianę strategii Satorii Group SA i włączenie obiektów działających pod własną marką do międzynarodowej sieci Best Western. Dało to nam dostęp do nowego, sieciowego kanału dystrybucji oraz możliwość pozyskania klientów zagranicznych, szczególnie uczestników międzynarodowego programu lojalnościowego Best Western Rewards.

Ten czas wykorzystaliśmy również na podnoszenie standardu wybranych obiektów - m.in. kategoryzację START hotelu Atos na dwie gwiazdki.

Jaką lekcję spółka wyciągnęła z kryzysu?
W trudnych czasach rynkowych potwierdza się zasada, że hotele sieciowe radzą sobie lepiej. Stąd między innymi decyzja o włączeniu kolejnego naszego krakowskiego hotelu - Galicya do sieci Best Western. Dzięki stałemu podnoszeniu standardu obiektów i jakości świadczonych w nich usług jesteśmy w stanie konkurować na trudnym rynku, który wymaga od nas elastyczności i konkurencyjnych ofert dla coraz bardziej wymagających gości.

Czy są już pierwsze efekty podjętych decyzji?
Dzięki podjętym działaniom docieramy do nowych i lojalnych klientów. Teraz Satoria Group ma w planach pozyskiwanie obiektów do zarządzania pod międzynarodowymi markami. Powołana w tym celu spółka Vision Hotel Management podpisała już pierwsze kontrakty na zarządzanie - m.in. hotelem DoubleTree by Hilton i Hampton by Hilton w Krakowie.

Jak z Państwa punktu widzenia zmienił się rynek hotelarski w kryzysie?
Czas kryzys wymusza specjalizację, przez co segment hotelarski staje się coraz bardziej profesjonalny, a inwestycje lepiej przemyślane.
Coraz trudniej jest pozyskać finansowanie bankowe na projekty hotelowe, w związku z tym niezmiernie ważne jest, aby do każdej planowanej inwestycji dobrać właściwy standard, markę oraz operatora. W taką sytuację rynkową strategia spółki Satoria Group SA bardzo dobrze się wpisuje.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis Partner serwisu - Christie + Co

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA