PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hotele szukają nowych metod sprzedaży usług. Naprzeciw wychodzą im sieci

  • Autor: propertynews.pl
  • 16 paź 2013 14:37

Hotele na całym świecie szukają nowych rozwiązań z zakresu sprzedaży swoich usług i dlatego coraz chętniej przyłączają się do znanych sieci. - Sieci takie jak Best Western dostarczają narzędzia dystrybucji. Widzimy bardzo pozytywny wpływ naszego programu lojalnościowego na wyniki hoteli, z którymi już współpracujemy - mówi Gheorghe Cristescu, dyrektor Best Western.

REKLAMA

 

Z kartą lojalnościową Best Western Rewards podróżuje już po świecie ponad 12 mln aktywnych użytkowników. - Jest to bardzo widoczne zaraz po wejściu większości hoteli do naszej sieci - zaznacza Gheorghe Cristescu.

Podkreśla, że to tylko jedno z wielu rozwiązań oferowanych przez Best Western, które ma znaczący wpływ na zadowolenie gości, ale i lepsze wyniki właścicieli obiektów hotelowych. - Inwestorzy zauważają, że ich hotele są cały czas podłączane do kolejnych mechanizmów dystrybucji - mówi.

Dodaje, że Best Western posiada m.in. własne silniki rezerwacyjne i biura sprzedaży, które z dużym powodzeniem wspierają dystrybucję usług hotelowych.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA