PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hotelowa kuchnia przyciąga gości

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 19 cze 2018 14:05

Hotelowa kuchnia przyciąga gości Fot. Hoteles.com

Dla połowy Polaków najbardziej zapadającym w pamięci elementem podróży jest lokalna kuchnia, a ich kulinarne upodobania są decydującym czynnikiem przy wyborze miejsca wypoczynku - wynika z danych Hotels.com. Raport Tasty Travelers bierze pod lupę

REKLAMA

Spędzanie czasu w lokalnych restauracjach obecnie zastępuje popularne do niedawna w trakcie podróży zwiedzanie muzeów i galerii (19 proc.) czy wizyty w klubach (8 proc.). Ponadto, aż 76 proc. badanych ze wszystkich 29. krajów poddanych badaniu przyznało, że woli publikować na Instagramie zdjęcia swojego lunchu zamiast bliskich osób (56 proc.). Media społecznościowe spowodowały wzrost zainteresowania fotografią kulinarną – podczas tygodniowego urlopu, millenialsi publikują przeciętnie 142 zdjęcia, z których niemal jedna czwarta poświęcona jest jedzeniu. Skąd taki wynik? Fotografie jedzenia są nie tylko miłe dla oka, ale świadczą także o stylu życia młodych ludzi – wielkomiejskim bywaniu w popularnych restauracjach oraz podróżowaniu do dalekich miejsc, posiadających własne lokalne potrawy i inną od ich rodzimej, kulturę jedzenia.

- Zainteresowanie jedzeniem wśród młodych ludzi wynika z faktu, że jest ono jednym
z najprzyjemniejszych doznań oraz, podobnie jak podróże, dostarcza niezapomnianych wrażeń. Naturalną rzeczą jest więc, że młode pokolenie definiuje swoje wakacje przez to co i w jaki sposób może zjeść oraz jak dobre posty dzięki temu będzie mogło umieścić na Instagramie – mówi Johan Svanstrom, prezes Hotels.com.

Klasyczny croissant w dalszym ciągu wygrywa z egzotyką

Według badania Hotels.com miłośnicy jedzenia na kierunek swojej podróży najchętniej wybierają Paryż (25 proc.), Tokio (23 proc.) oraz Rzym (22 proc.). Najczęściej fotografowanym daniem natomiast jest klasyczna pizza. Amerykańskie kaloryczne desery typu donat czy kolorowy shake znalazły się na drugim miejscu. Ponadto, młodzi ludzie skorzy są do kulinarnych eksperymentów i chętnie próbują lokalnych, często ekstremalnych potraw np. kurze łapki (19 proc.) czy lody o smaku czosnkowym (17 proc.).

Symbole światowej kuchni uwiecznione na fotografiach słynnego fotografa

Z okazji raportuTasty Travelers, Hotels.com nawiązał współpracę z fotografem Carlem Warnerem, który stworzył unikalną serię zdjęć miast uznawanych za symbol dobrego jedzenia. Scenografia każdej z fotografii została stworzona z najbardziej charakterystycznych składników lokalnej kuchni – sceneria Paryża wraz z wieżą Eiffla powstały z czekolady i niebieskiego sera pleśniowego, Panteon
i brukowane uliczki Rzymu z makaronu, szynki parmeńskiej i parmezanu, a ogród zen z widokiem na górę Fudżi oraz pokój do parzenia japońskiej herbaty – z sushi maków, imbiru i grzybów shitake.

- Niezwykle cieszę się z możliwości wzięcia udziału w tym projekcie. Była to dla mnie niezwykła okazja do tego, aby w niecodzienny i współczesny sposób zaprezentować miejsca tak popularne nie tylko wśród samych miłośników jedzenia, ale i wszystkich z nas. Mam nadzieję, że stworzona przeze mnie seria zachęci ludzi z całego świata do podróży, podczas których będą mieli możliwość skosztowania tych lokalnych przysmaków -  mówi Carl Warner.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.