PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hotelowa lista marzeń millenialsów może zaskoczyć

  • Autor: PropertyNews
  • 25 paź 2017 10:56

Hotelowa lista marzeń millenialsów może zaskoczyć fot. Unsplash

Około 40 proc. ankietowanych millenialsów wolałaby zrobić rzeczy ze swojej listy z rodzicami lub dziadkami niż z kimkolwiek innym - wskazuje badanie przeprowadzone przez Hotels.com. Nie jest to jednak jedyna niespodzianka na listach marzeń polskich millenialsów.

REKLAMA

Według badania, dla millenialsów na całym świecie największą inspiracją do tworzenia list rzeczy do zrobienia w życiu - tzw. bucket listach - są podróżujący po świecie dziadkowie, uczący młodych podróżników tego, jak cieszyć się życiem. Aż jedna piąta (18 proc.) osób przed trzydziestką czerpie bowiem inspirację z przygód swoich dziadków i rodziców.

- Nowy trend, polegający na tym, że millenialsi szukają inspiracji wśród seniorów jest fascynujący. Chcemy zachęcić każdego, aby zaczął realizować cele ze swojej bucket listy, a jeśli potrzebuje rady, to najpierw zwrócił się do swojej super babci! Jeśli planujesz podróże ze swojej listy rzeczy do zrobienia w życiu, pamiętaj, że z Hotels.com Rewards możesz uzbierać dziesięć nocy w hotelach i jedną otrzymać za darmo – zapewne spędzisz ją pałaszując najlepsze uliczne jedzenie świata. Ściągnij aplikację mobilną Hotels.com i wybierz spośród setek tysięcy miejsc do noclegu na miarę bucket list na całym świecie, a może nawet zatrzymasz się w domku na drzewie - mówi Isabelle Pinson, wiceprezes zarządu marki Hotels.com, EMEA.

Polscy millenialsi cenią sobie rozwój osobisty, a nauka języków i umiejętności utożsamianych z obcą kulturą pojawiają się na ich bucket listach, czyli listach marzeń częściej, niż zobaczenie Wielkiego Muru Chińskiego czy Statui Wolności. Cel numer jeden – nurkowanie. Aż 40 proc. polskich millenialsów chciałoby chociaż raz przekonać się jak wyglądają prawdziwe rafy koralowe. Nowy Jork (39 proc.), Las Vegas (26 proc.) i Tokyo (24 proc.) to miasta, w których podróżujący najchętniej spędziliby jedną darmową/rabatową noc.

Bucket listy są popularne wśród młodych - 93 proc. osób przyznaje, że zamierza je zrealizować. Dawno już minęły czasy, gdy planowanie podróży kręciło się wokół tradycyjnych, popularnych obiektów do zwiedzania. Raport z badania przeprowadzonego niedawno przez Hotels.com wykazał, że na bucket listach królują teraz pozycje związane z kulturą, rozwojem osobistym, nauką i niesamowitą przyrodą.

Miłość i przyjaźń to w dalszym ciągu dwie z najważniejszych wartości w życiu polskich millenialsów – ponad 60 proc. chciałoby zrealizować swoją listę rzeczy do zrobienia w towarzystwie partnera, a 40 proc. z przyjaciółmi. W dalszej kolejności znaleźli się rodzice i rodzeństwo (20 proc.).

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.