PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hotelowa transformacja pod znakiem Marriotta

  • Autor: Propertynews.pl
  • 01 cze 2017 12:08

Hotelowa transformacja pod znakiem Marriotta Mera Spa Hotel

Mera Spa Hotel - hotel umiejscowiony przy sopockiej plaży - dołączył do sieci hotelarskiej Marriott International.

REKLAMA

Sopot Marriott Resort & Spa będzie korzystał ze wsparcia i wiedzy popularnej sieci hotelarskiej oraz dotrze do 85 milionów uczestników programu lojalnościowego sieci Marriott, którzy zwiększą reputację Sopotu jak również ilość odwiedzających Gości. Będzie to drugi flagowy hotel w Polsce, po warszawskim Marriott Hotel.

- Jestem głęboko przekonany, że goście z zadowoleniem przyjmą tę zmianę i nadal będą wybierać nasz hotel, jako preferowany cel wakacyjny. Cieszymy się z aktualnej współpracy z firmą Marriott i sądzę, że i ten projekt okaże się sukcesem - powiedział Roger Andersson, dyrektor zarządzający Vastint Polska.

W związku z przyłączeniem się Sopockiego Mera Spa Hotel do sieci Marriott, w położonym bezpośrednio przy pięknej, piaszczystej plaży budynku hotelowym przeprowadzone zostały prace modernizacyjne. Aranżacja wnętrz została częściowo zmieniona. Zmiany adaptacyjne objęły wszystkie pokoje hotelowe, które zyskały udogodnienia gwarantowane przez hotele zrzeszone w najwyżej cenionych sieciach hotelarskich. Przebudowy aranżacyjne wnętrz Mera Spa Hotel miały na celu podniesienie standardów do tych, z których znana jest sieć Marriott.

- Wszystkie zmiany wyglądu hotelu przeprowadzane są z najwyższą dbałością o detale, zależy nam bardzo, aby nasi dotychczasowi goście, ale także i ci, którzy dołączą do nas od dziś, czuli się w Sopot Marriott Resort & Spa nie tylko komfortowo, ale przede wszystkim blisko natury – dodał Kamil Lipski, dyrektor marketingu i sprzedaży Mera Spa Hotel.

Oprócz zmian aranżacyjnych Mera Spa Hotel poprawił również swoje standardy usług oraz menu, które zostało zaprojektowane w taki sposób, aby odzwierciedlić bardziej międzynarodowy i biznesowy charakter hotelu.

Przystąpienie do międzynarodowej sieci hoteli Marriott, to także szansa rozwoju zawodowego dla całego zespołu, który będzie mógł korzystać z zasobów, jakie niesie ze sobą nowa marka.

- Przystąpienie do rodziny Marriott International pozwala wzbogacić nasze standardy i oferty przez cały rok. Mera SPA, to marka sama w sobie, dzięki której Mera Spa Hotel zbudował swoją silną reputację w ciągu ostatnich 5 lat. Właśnie dlatego umowa przewiduje pozostawienie nazwy Mera SPA wraz z logotypem, podczas gdy hotel otrzyma nowe logo Marriott. Zdecydowaliśmy się na takie rozwiązanie z myślą o naszych dotychczasowych klientach - powiedział Michael JJ Stenner, dyrektor generalny Mera Spa Hotel.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ
PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Hotel Grano Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.