PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Hotelowe śniadania pod lupą

Hotelowe śniadania pod lupą
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 07 lut 2019 11:06

Wraz z rozwojem turystyki krajowej zwiększa się zapotrzebowanie na nowoczesne obiekty wypoczynkowe oferujące nie tylko atrakcyjne miejsca noclegowe, ale również wysoki poziom oferty gastronomicznej. Coraz częściej oczekujemy od restauratorów hotelowych ciekawego i zdrowego menu, bez względu na porę dnia. Czy realizacja tych życzeń ma odzwierciedlenie w rzeczywistości? Na to i inne pytania odpowiada Raport Śniadań Hotelowych 2018, w którym zbadano i oceniono ofertę śniadaniową najpopularniejszych sieci hotelowych w Polsce.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 07 lut 2019 11:06

Oferta śniadań hotelowych staje się coraz bogatsza. To już nie tylko jajecznica, pomidor, parówki  i kajzerka, ale obszerny wybór nietuzinkowych potraw. Jakie są więc aktualne standardy gastronomiczne wyznaczane przez sieci hotelowe w Polsce? 

Na podstawie analizy działań wybranych obiektów 5 największych sieci hotelowych - Hotelu Diament, Double Tree by Hilton, Puro Hotels, Q Hotel oraz Qubus Hotel - stworzono Raport Śniadań Hotelowych 2018. Bada on poziom jednego z kluczowych elementów usługi hotelarskiej – śniadań. 

-Poza atrakcyjną ceną zakwaterowania, śniadania stały się jednym z głównych elementów oferty hotelowej. Z naszych badań wynika, że aż 87 proc. gości hotelowych decyduje się na opcję noclegu ze śniadaniem -  mówi Jacek Bijak, dyrektor Sprzedaży i Marketingu w sieci Qubus Hotel.

Raport pokazuje również trendy, jakie będą towarzyszyć gastronomii śniadaniowej w najbliższych latach.

 

Pierwsza część Raportu Śniadań Hotelowych 2018 dotyczyła rodzajów śniadań, jakie oferują poszczególne sieci hotelowe. Zadano hotelarzom pytania o ich ofertę, jadłospis oraz aspekty związane z usługą. Pod uwagę wzięto nie tylko różnorodność menu i asortyment dostępny dla gości, ale także jakość produktów, otwartość na niestandardowe potrzeby (np. z uwagi na szczególnie restrykcyjną dietę), sezonowość i lokalność menu, a także atmosferę w samej restauracji.

Okazało się, że standardem śniadaniowym w hotelach stała się rozbudowana, warzywno-owocowa część bufetu. Największą różnorodność w tej kategorii oferuje Qubus Hotel, który o poranku serwuje  nie tylko cytrusy i owoce sezonowe, ale także różnorodne owoce w syropie, melony oraz tak zwane super foods, czyli np. jagody goji lub nasiona chia.

Goście hotelowi bardzo często decydują się na lokalne wędliny i sery, a także zdrowe produkty zbożowe. Białe pieczywo zastępuje szeroki wybór chlebów i bułek z różnych mąk, a zwykłe drożdżówki – smakowite słodkości - od croissantów po ptysie. Tutaj prym również wiedzie Qubus Hotel, oferujący około 20 rodzajów pieczywa wypiekanego na miejscu lub sprowadzanego z lokalnych piekarni. Oprócz tego, goście hotelowi mogą cieszyć swoje podniebienia różnego rodzaju ptysiami, domowymi ciastami, goframi, ciastkami maślanymi, croissantami oraz ciastami z cukierni. Coraz częściej proponowane są także produkty bezglutenowe i bez laktozy. Wynika to z tego, że już co dziesiąty gość hotelowy jest na określonej diecie. Sprostaniu niestandardowym oczekiwaniom gości sprzyja forma bufetu, na którą zdecydowało się aż 95 proc. hoteli.  

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.38.5
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.