PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hotelowi goście pokochali technologie. Co jeszcze przyciąga klienta?

  • Autor: propertynews.pl
  • 15 mar 2017 10:01

Hotelowi goście pokochali technologie. Co jeszcze przyciąga klienta?

Technologia stała się podstawowym czynnikiem decydującym o zainteresowaniu gości hotelem. Co to oznacza dla właścicieli obiektów noclegowych? Przede wszystkim konieczność inwestowania w rozwiązania IT, które przyciągną gości. Według raportu HT’s 2016 Lodging Technology Study, aż 54 proc. hoteli zainwestowało w ubiegłym roku we wdrożenie technologii.

REKLAMA

Jakie obszary zostały wybrane przez hotelarzy jako najistotniejsze? Na podium znalazła się ochrona danych i płatności, którą  wskazało aż 62 proc. z nich. Równie dużą popularnością cieszyły się inwestycje w nowe technologie w pokojach hotelowych, które wybrało 56 proc. hotelarzy oraz przepustowości sieci, na którą postawiło 45 proc. obiektów. Na co jeszcze należy zwrócić uwagę? W jakim stopniu wskazane wyżej trendy determinują decyzje hotelarzy?

Inwestycja w technologie mobilne

Technologie mobilne to rozwiązanie, które najczęściej wybierali zarówno właściciele dużych, jak i mniejszych obiektów noclegowych. Za pośrednictwem aplikacji telefonicznych możliwe jest m.in. dokonywanie rezerwacji on-line, meldowanie się czy otwieranie zamków do pokoi. Można powiedzieć, że mobilne rozwiązania zdominowały branżę hotelową. Ich wdrożenie sprawia, że  zarządzanie staje się efektywniejsze, co w dłuższej perspektywie przekłada się na wyższe dochody. Warto zwrócić uwagę na aspekt poprawy bezpieczeństwa w hotelu. Dzięki mobilnym rozwiązaniom kadra zarządzająca ma szerszą wiedzę dotyczącą poszczególnych gości oraz personelu.

Waga informacji

Dane są obecnie najbardziej pożądaną wartością, o którą walczą przedsiębiorstwa. Mając wiedzę o klientach, jego preferencjach i przyzwyczajeniach firma zyskuje bazę, na której może oprzeć swoje działania. Naturalnie nie wszystkie dane są ważne, jednak w gąszczu tych mało wartościowych informacji, z pewnością znajdą się perełki, które warto wykorzystać. - Jeśli klienci nie uznają oferty za interesującą, a obsługa ich nie zadowoli, to wybiorą konkurencję. Skoro więc można pozyskać informacje, które odpowiednio wykorzystane, zaowocują satysfakcją klienta i dobrą opinią o hotelu, to warto to zrobić – przekonuje Rafał Marek, prezes firmy NetPOS.

Według Location Based Marketing Association, niemal 80 proc. informacji, które możemy pozyskać o kliencie zawiera element lokalizacji. Jak twierdzi założyciel LBMA Asif R. Khan, obecnie lokalizacja stała się nowym Cookies. Łącząc informacje o rezerwacjach z informacjami o lokalizacji, obiekty noclegowe mogą optymalizować ofertę pod konkretnego gościa. Według badania HT’s 2016 Lodging Technology Study, aż 30 proc. hoteli ma w planach wdrożenie rozwiązań tego typu. Obserwując zainteresowania potencjalnego gościa możemy dostosować poszczególne obszary działania hotelu do wymagań klienta, stając się tym samym bardziej atrakcyjną alternatywą.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA