HRS i eResult zbadali upodobania gości hotelowych

Łóżko jest najważniejszym meblem w pokoju hotelowym. Aż dwie trzecie gości tych obiektów preferuje średnio-twardy materac. Jedna czwarta woli twardszy, a zaledwie 7 procent miękki. Im starsi wiekiem goście, tym bardziej lubią twarde spanie, podobne upodobania mają turyści biznesowi - wynika z badań portalu HRS i Instytutu Badań Rynkowych eResult.
"Lubiane jest też łóżko pojedyncze i nic dziwnego, bo standardowa jego szerokość to 90 cm. Jednocześnie podobna grupa badanych uznała, że najlepiej wysypia się w łóżku podwójnym (32 proc. respondentów). Co ciekawsze, to kobiety częściej niż mężczyźni przedkładają łóżko podwójne nad pojedyncze. Co piąty ankietowany (z tego większość podróżująca służbowo) chciałby móc spędzić noc na łóżku typu king-size. Najmniejszym powodzeniem cieszy się łóżko wodne, bo tylko 14,3 procent badanych na takim chciałoby spać" - czytamy w raporcie.
- W naszym hotelu przeważają łóżka z materacem średnio-twardymi o stopniu twardości H-4 - mówi Krzysztof Kaczmarek, dyrektor Hotelu SPA Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie. - Ale gość zawsze może poprosić o wymianę materaca, jeśli preferuje inną twardość. Najczęściej zamieniamy na materace twarde, wykonane z włókna kokosowego - dodaje.
Jak wynika z raportu, goście przywiązują dużą wagę także do pościeli. Oczekiwania spełnia miękka pościel, delikatna w dotyku. Na dodatkowym wyposażeniu również powinna się znaleźć druga poduszka, tak wskazała ponad połowa badanych w wieku poniżej 29 lat. Kobiety chętnie widzą jako dodatkowe wyposażenie koc. Aż 47,5 procent respondentek skorzystałaby z dodatkowego koca do przykrycia, gdy mężczyzn niewiele ponad 19 procent.

- EUR 0,55% 4,24 zł
- CHF 0,58% 3,54 zł
- USD 0,81% 3,48 zł
-
15:01
Alternatywa w wersji premium. Student Depot wchodzi do Warszawy
-
14:49
POLECAMY Łączy je dobry design. Hotelowy TOP na majówkę
-
14:38
W oczekiwaniu na wyrok. Proces w sprawie wypadku na budowie Alfa Centrum
-
14:27
Gwiazda Morza w pełnych kształtach. Czas na kolejny etap inwestycji
-
14:14
POLECAMY Zmiana biura nie musi być stresująca
-
14:04
Globalworth Poland ma nowego doradcę
-
13:46
Nowa inwestycja Morskiego Portu Gdynia wsparciem dla logistyki
-
13:08
Wizytówka Gliwic otwiera podwoje
-
12:36
Kluby fitness w dobrej formie - Benefit korzysta ze skali
-
12:17
Znane marki chcą być w Zabrzu
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Z garażu na podbój świata
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
CBA bada sprzedaż działki PKS w Poznaniu
-
Atrium Centrum w nowej odsłonie
-
Hadley Dean: Za 20 lat Polska trafi do gospodarczej czołówki Europy
-
Twierdza Modlin ma już partnerów na świecie
-
Focus Hotels mocno się rozpędza. Na starcie butikowy hotel w Sopocie, kolejne w przygotowaniu
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
3
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
4
LPP i CCC poszybują
-
5
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
-
6
Chcemy być w stolicach świata mody
-
7
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
8
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
9
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
10
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów