PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

ibis i Sony. To kolejny krok w kierunku zmiany wizerunku marki

ibis i Sony. To kolejny krok w kierunku zmiany wizerunku marki
ibis Styles Warsaw West (mat.pras.)
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 mar 2019 15:45

ibis ogłasza kampanię we współpracy z Sony Music UK'S Floor Creative Group. Kampania ibis Music to kolejny krok w kierunku zmiany wizerunku marki. Koncept skierowany zarówno do hotelowych gości, jak i lokalnych mieszkańców, przenosi gościnność na nowy poziom, dzięki stworzeniu tętniących życiem miejsc, które sprzyjają społecznym interakcjom. Seria 44 kameralnych koncertów, które odbędą się w hotelach ibis w 17 krajach, to kolejny już wyraz pasji marki do muzyki.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 mar 2019 15:45

Nowe pozycjonowanie marki ibis zakłada dopasowanie do jej wartości, dziedzictwa, historii wcześniejszej współpracy z artystami i organizatorami festiwali, ale również uznanie uniwersalności muzyki. W międzynarodowym badaniu przeprowadzonym przez Ipsos na zlecenie marki ibis, 79 proc. respondentów przyznało, że słuchanie muzyki ma kluczowe znaczenie w ich życiu. Aż 84 proc. ankietowanych stwierdziło zaś, że muzyka to sposób budowania więzi emocjonalnych, jak również dzielenia się emocjami, a 58 proc. wyraziło chęć słuchania muzyki w czasie podróży. Te dane potwierdzają słuszność strategii marki ibis, podkreślającej współzależność podróży, gościnności oraz właśnie muzyki.

To rozwijający się trend, którego potwierdzenie stanowi fakt, że 50 proc. respondentów woli słuchać muzyki na żywo niż tej odtwarzanej z różnego rodzaju nośników. Około 51 proc. badanych oczekuje, że pierwszym wydarzeniem w nowym hotelu będzie właśnie występ muzyczny na żywo. Koncerty zostały więc uznane za najbardziej oczekiwane przez gości hotelowych wydarzenia. Ponadto, 40 proc.respondentów spodziewa się, że będą to występy wschodzących gwiazd. Dlatego też, tak cenna okazała się współpraca ze Spotify, wyznaczającym trendy wśród lokalnych, młodych talentów, którzy teraz otrzymają szansę zaprezentowania swoich umiejętności w hotelach sieci ibis na całym świecie.Wyniki badania jasno pokazują również, że w czasie podróży lubimy odkrywać lokalne gatunki muzyki oraz miejscowych artystów. Potwierdzają to opinie 53 proc.  badanych.

Muzyczne doświadczenia korzystnie wpływają na publiczność, artystę oraz lokalną społeczność
Poprzez serię koncertów na żywo, kampania ibis Music zjednoczy publiczność, gwiazdy muzyki oraz wschodzące talenty na całym świecie.

Muzyczna podróż w ramach kampanii ibis music zakończy się 7 sierpnia, podczas odbywającego się w Budapeszcie festiwalu Sziget 2019. Dziewięciu wschodzących artystów, wybranych z grona występujących w 17 krajach, zaprezentuje swoje umiejętności przed jury, złożonym z ekspertów, współpracujących na co dzień z partnerami kampanii. Zwycięzca będzie miał możliwość współpracować z Sony Music UK’s 4th Floor Creative Group, a także promować siebie lub swój zespół i korzystać z doświadczenia mentora podczas sesji studyjnych – wszystko to umożliwi rozkwit jego kariery.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.198.246.164
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.