PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

IHG wprowadza nową markę. Voco ma połączyć chillout z biznesem

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 12 cze 2018 11:59

IHG wprowadza nową markę. Voco ma połączyć chillout z biznesem Fot. Shutterstock

Grupa InterContinental Hotels podpisała umowę na pierwszy hotel pod nową marką - voco. Ma to być - jak zapowiadają przedstawiciele IHG - ekskluzywny brand, który połączy nieformalny charakter obiektów z wysoką jakością. Choć markowy debiut zaplanowano w Australii, to voco ma pojawić się w atrakcyjnych lokalizacjach również w Europie.

REKLAMA

Nazwa voco pochodzi od łacińskiego słowa "zapraszać" lub "spotykać się". Obiekty działające pod tym brandem mają połączyć nieformalny klimat i styl lokalizacji z jakością i gwarancją globalnej marki. Marka voco ma wzmocnić ofertę IHG w segmencie wartym 40 miliardów dolarów, który ma wzrosnąć o kolejne 20 miliardów dolarów do 2025 roku.

Pierwszy hotel rozpocznie działalność w Australii. Watermark Hotel & Spa Gold Coast, Surfers Paradise, Australia to 388-pokojowy hotel położony jest w samym sercu Surfers Paradise, kilka kroków od plaży i oferuje swoim gościom dwa baseny i 800 mkw. przestrzeni konferencyjnej. Wkrótce obiekt zostanie przejęty przez długoletniego partnera IHG, firmę SB & G, która obecnie posiada pięć innych hoteli IHG w Australii. Hotel ma zostać otwarty pod flagą voco pod koniec 2018 roku.

Hotelowy potentat zapowiada również intensywny rozwój marki w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Azji i Afryce (EMEAA), z zamiarem przeniesienia go z czasem do Ameryki i Chin. Nowa marka będzie generować znaczny wzrost dla IHG - oczekuje się, że w ciągu najbliższych 10 lat pod szyldem Voco powstanie ponad 200 hoteli w atrakcyjnych lokalizacjach miejskich i turystycznych.

- Będziemy współpracować z właścicielami atrakcyjnych nieruchomości, którzy doceniają siłę i wiedzę, jaką globalny biznes może wnieść na rynek. Goście będą mogli cieszyć się atrakcjami, jakie oferuje hotel z indywidualnym podejściem do klienta, a jednocześnie mogą mieć zaufanie do szyldu nad drzwiami - mówi Keith Barr, Chief Executive Officer IHG. - Dzięki voco i pozostałym naszym działaniom, które mają na celu ulepszenie oferty marek, robimy duże postępy w rozwoju biznesu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.