PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

II kwartał pomyślny dla korporacji Starwood

  • Autor: Propertynews.pl
  • 27 lip 2012 12:15

II kwartał pomyślny dla korporacji Starwood

Aż o 23 proc. wzrosły zyski netto w II kwartale br. międzynarodowej korporacji hotelarskiej Starwood. Właściciel sieci Sheraton, Westin oraz Le Meridien Bristol odnotował także wzrosty w innych aspektach swojej działalności.

REKLAMA

W II kwartale łączny zysk EBITDA wyniósł 323 miliony dolarów. Jest to wzrost o 23,3 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Tylko sam St. Regis Bal Harbour (Miami, USA) przyniósł 35 milionów dolarów czystego zysku.

Wskaźnik REVPAR (zysk w przeliczeniu na pokój) wzrósł o prawie 7 proc. w porównaniu do roku ubiegłego. O Ponad 10 proc. wzrosły także dochody z franczyzy.

W ciągu II kwartału br. firma podpisała łącznie 34 umowy na zarządzanie oraz umowy franczyzowe na nowe obiekty. Łącznie do Starwood dołączyło 8 300 pokoi. Sama korporacja otworzyła 14 hoteli (2,7 tys. pokoi) własnych.

Frits van Paasschen, CEO firmy powiedział, że pomimo niekorzystnej globalnej sytuacji gospodarczej spodziewa się, że trendy obserwowalne w firmie utrzymają się na taki samym poziomie w drugiej połowie roku.

Starwood prowadzi w Polsce sześć hoteli, z czego cztery to obiekty marki Sheraton (Sopot, Kraków, Poznań, Warszawa). Pozostałe to warszawskie hotele Westin oraz Le Meridien Bristol. Wszystkie mają pięć gwiazdek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA