PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

InterContinental chce być mocny w Polsce! Jeden hotel to za mało

  • Autor: Propertynews.pl
  • 28 paź 2015 13:42

InterContinental chce być mocny w Polsce! Jeden hotel to za mało Fot. Shutterstock

Międzynarodowe sieci hotelowe coraz pewniej czują się w Polsce. Najpierw ambitne planu rozwoju nad Wisłą ogłosiły m.in. Marriott czy Hilton. W końcu do walki o gości biznesowych i turystów przystępuje InterContinental, który już od dawna zapowiada większa aktywność w naszym kraju. - Widzimy tu olbrzymi potencjał dla rozwoju naszych brandów - zapowiada Willemijn Geels.

REKLAMA

Budowa hotelu Holiday Inn przy ul. Twardej w Warszawie to najnowszy projekt firmy InterContinental Hotels Group w Polsce. Jak deklarują jej przedstawiciele, nie jedyny.

- Widzimy olbrzymie możliwości rozwoju w różnych krajach Europy. Koncentrujemy się na Niemczech, ale Polska jest dla nas coraz bardziej atrakcyjnym rynkiem - mówi Willemijn Geels, Associate Vice President Development - North & Eastern Europe w InterContinental Hotels Group

W tym momencie w całej Europie funkcjonuje 6 marek firmy Intercontinental. Łącznie sieć posiada 651 hoteli oraz 107 na etapie realizacji. Od początku roku na kontynencie otwarto 28 obiektów.

- Naszą ambicją jest tworzenie takich hoteli, które idealnie dopasowują się do potrzeb klientów - dodaje Geels.

W Polsce InterContinental posiada sześć funkcjonujących hoteli. Dwa, w tym Holiday Inn Warsaw-City Center, są na etapie realizacji. Obecnie w całym kraju grupa ma 1182 pokoje hotelowe.

- Nasza strategia rozwoju w Polsce opiera się na trzech podstawowych filarach. Po pierwsze inwestujemy nie tylko w Warszawie, ale poszukujemy okazji w 15 najważniejszych miastach kraju. Po drugie staramy się rozwijać poprzez franczyzę i umowy o zarządzaniu obiektami. Po trzecie rozwijamy głównie marki Holiday Inn i Holiday Inn Express. Nie zamykamy jednak możliwości na budowę innych obiektów - szukamy perspektyw dla otwarcia hoteli w sieci Indigo czy Crowne Plaza - deklaruje Geels.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA