PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Inwestor chce spać spokojnie

Rafał Abramczyk, prezes zarządu hotelAG
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 24 maj 2019 09:26

Bez względu na profil inwestora i wielkość inwestycji, każdy angażujący kapitał w hotel musi mieć pełny obraz przedsięwzięcia i przynajmniej podstawową wiedzę na temat rynku. Dzięki temu łatwiej będzie mu utożsamić się z inwestycją. I co najważniejsze – będzie spał spokojnie – o inwestowaniu w hotele mówi Rafał Abramczyk, prezes zarządu hotelAG.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 24 maj 2019 09:26

Zespół hotelAG otworzył w Warszawie hotel Four Points by Sheraton. To pierwszy obiekt tej marki w Polsce i pierwszy - realizowany w imieniu inwestora - projekt hotelowy w portfelu firmy. Kiedy i gdzie możemy spodziewać się kolejnych?

Rafał Abramczyk: Zespół hotelAG to doświadczeni praktycy hotelowi. Uczestniczyliśmy w otwarciu kilkunastu hoteli zarówno sieciowych jak i niezależnych; biznesowych i typowo wypoczynkowych. To bogate doświadczenie. Na początku lipca br. otwieramy hotel Seaside Park w Kołobrzegu, kolejny na liście będzie obiekt hotelowy w Zakopanem. Inwestorem tych trzech projektów jest grupa kapitałowa, którą hotelAG kompleksowo zarządza na zasadzie asset & project management.

W przygotowaniu mamy kilka nowych lokalizacji - obecnie pracujemy nad akwizycją nieruchomości gruntowej w jednym z dużych miast i nad kolejnymi. Na pewno nie zwolnimy tempa.

W Warszawie i innych dużych miastach liczba hoteli dynamicznie rośnie. Czy debiut na coraz bardziej konkurencyjnym rynku był wyzwaniem?

Konkurencja motywuje. Byliśmy świadomi atutów lokalizacji, jakie oferuje biznesowa dzielnica stolicy, dlatego w całym procesie towarzyszyła nam tzw. „pozytywna” adrenalina i koncentrowaliśmy się przede wszystkim na największym wyzwaniu, jakim jest właściwe i kompleksowe zaplanowanie realizacji: od momentu pozyskania nieruchomości do rekrutacji pracowników. Inwestycja w nieruchomość hotelową jest niezwykle skomplikowanym procesem, który przypomina budowę z klocków. Każdy z elementów musi być znaleźć się w odpowiednim miejscu i w odpowiednim czasie. My jesteśmy od tego, by te klocki – w imieniu inwestora – poukładać. Czy się udało? Już w pierwszych dniach po otwarciu Four Points by Sheraton przyjmowaliśmy duże grupy konferencyjne, z restauracji zaczęli korzystać pracownicy okolicznych biurowców, a w kolejnych tygodniach biznesowy hotel sukcesywnie się zapełniał – nie tylko jeśli chodzi o pojedyncze noclegi, ale relatywnie dużą liczbę rezerwacji na pobyty długoterminowe.

Zrealizowaliście cele biznesowe właściciela?

Inwestor kupuje sobie spokojny sen. Ważne jest zatem, by efekt końcowy był zgodny z wymaganiami rynkowymi i oczekiwaniami finansowymi właściciela. Czy się udało – pokaże czas. Hotel buduje się przecież na lata – ważne jest, by robiły to osoby doświadczone nie tylko w otwieraniu hotelu, ale praktycy znający biznes od podszewki, gotowi wesprzeć inwestora na każdym etapie prac: od wyboru i pozyskania atrakcyjnej lokalizacji poprzez dobór sieci hotelowej i negocjowanie umowy, nadzór i koordynację projektu, po budowę, otwarcie i zarządzanie obiektem, a docelowo komercjalizację obiektu.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.145.45.143
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.