PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak nowa generacja podróżników zmienia branżę hotelarską

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 lip 2017 15:06

Jak nowa generacja podróżników zmienia branżę hotelarską fot. pexels

Innowacyjne podejście, zamiłowanie do nowych technologii i otwartość na wyzwania. Millenialsi, pokolenie, którego nazwę w różnych kontekstach odmienia się przez wszystkie przypadki, znaczący wpływ wywarli także na rynek turystyczny. Z nową generacją podróżników zmieniają się bowiem nie tylko trendy i sposób zwiedzania, lecz również oczekiwania, którym muszą sprostać hotele. Wie o tym sieć Best Western Hotels&Resorts, która w odpowiedzi na potrzeby pokolenia Millenium sukcesywnie wprowadza zmiany.

REKLAMA

Wśród rozwiązań, które Best Western Hotels&Resorts zaprojektowała z myślą o millenialsach, są m.in. wybrane marki hoteli. W ramach składającego się z siedmiu marek portfolio sieci, z myślą o pokoleniu Y, stworzone zostały Vīb oraz GLōSM. To, co je wyróżnia, to nie tylko dynamika i nowoczesny design, lecz także koncentracja na łatwym dostępie do technologii. GLō to designerska, butikowa marka, której obiekty rozświetlają okolicę swoją charakterystyczną fasadą. W hotelach sygnowanych marką Vīb goście mogą skorzystać z darmowego Wi-Fi, wirtualnego konsjerża, elektronicznych zamków opartych na technologii Bluetooth lub RFID, a także stanowisk do samoobsługowego zameldowania i wymeldowania.

Wirtualna rzeczywistość i pokoje sterowane głosem

Wirtualna rzeczywistość w hotelach? Best Western jako pierwsza sieć tej wielkości wprowadziła oparte na niej rozwiązania, redefiniując proces decyzyjny gości. Wszystkie hotele sieci w Ameryce Północnej oferują gościom wirtualny spacer 360 stopni, dzięki któremu mogą oni obejrzeć hotel jeszcze przed dotarciem na miejsce. Best Western wychodzi jednak o krok dalej i kontynuuje swoje prace nad dostosowaniem swojej oferty do potrzeb pokolenia Y. Zamawianie budzenia, zgłaszanie prośby o serwis czy rezerwacja taksówki przy pomocy sztucznej inteligencji? Niebawem może to być możliwe – sieć wprowadziła pilotażowy program wykorzystujący urządzenie Amazon Echo Dot, które przetwarzając informacje głosowe może w przyszłości posłużyć także do zarządzania pokojem hotelowym.

W pełni mobilnie

Często mówi się, jak ważna dla millenialsów jest mobilność. Z tą myślą Best Western zdecydowała się na ulepszenie i całkowite przeprojektowanie swojej globalnej, wielokrotnie nagradzanej strony www. Jej nowa wersja zawiera wizualne, interaktywne elementy i jest w pełni responsywna, dostosowując się do wielkości ekranu urządzenia, z którego korzysta użytkownik. W efekcie, przeglądana zarówno ze smartfona, tabletu, laptopa czy komputera stacjonarnego jest intuicyjna, bogata w obrazy i angażująca użytkownika. Co więcej, zintegrowana jest ze światowymi technologiami, jak chociażby Google Places API, i jeszcze bardziej ułatwia wygodny booking online.

Nowa nazwa, nowe logo

Dostosowanie do potrzeb nowego pokolenia Best Western rozpoczęło od przeprowadzenia rebrandingu. W ramach swoich działań, firma zmieniła nazwę z Best Western International na Best Western Hotels&Resorts, wprowadzając także nową identyfikację wizualną. W nowym znaku firmowym znalazły się wykorzystywane we wszystkich kanałach komunikacji inicjały marki - BW. Odświeżone zostały także znaki poszczególnych marek. Tym samym w procesie rebrandingu sieć połączyła swoje wieloletnie - siedemdziesięcioletnie już - doświadczenie z nowoczesną identyfikacją wizualną.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.