PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak pozyskać klienta biznesowego

  • Autor: propertynews.pl
  • 05 maj 2016 17:00

Jak pozyskać klienta biznesowego fot. Fotolia

Aby sprostać oczekiwaniom klientów biznesowych odwiedzających hotele trzeba dbać o spersonalizowanie oferty. Dlatego zdaniem ekspertów Hotelu Narvil Conference & Spa ważne jest poznanie potrzeb klienta jeszcze przed przedstawieniem mu oferty - czy to konferencyjnej czy wypoczynkowej.

REKLAMA

Dotarcie do klienta biznesowego wiąże się z umiejętnością poszukiwania miejsc, w których poszukuje on potencjalnego partnera biznesowego. Coraz więcej osób szukając oferty konferencyjnej korzysta z sieci i porównywarek obiektów hotelowych, gdzie sprawdzają czy dany obiekt spełnia wymagane kryteria. Jednak kontakt telefoniczny czy mailowy nigdy nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z klientem.

- Kładziemy nacisk na monitorowanie konkretnych branż, firm z największym potencjałem konferencyjnym oraz działań konkurencji. Aktywnie obserwujemy rynek i pobieramy możliwie najwięcej danych z wielu źródeł. Stworzenie skutecznego działu sprzedaży aktywnej, który poszukuje nowych klientów z jednoczesnym utrzymywaniem kontaktu ze stałymi klientami było priorytetem w naszym Hotelu. Przygotowując ofertę stawiamy na ideę „Wear your Client's shoes”. Staramy się postawić w roli klienta i zebrać jak najwięcej informacji o tym, czego potrzebuje i jaki cel pragnie osiągnąć. To pozwala na przygotowanie oferty, która w sposób efektywny i optymalnie skosztorysowany pozwoli na uzyskanie obopólnych korzyści klienta, jak i Hotelu w relacji win-win - mówi Grażyna Kowalczyk, dyrektor generalny Hotelu Narvil.

Pozyskiwanie klienta biznesowego

Klienta przekonać jest niezwykle trudno, działy sprzedaży aktywnej muszą poszukiwać nowych sposobów na pozyskanie klienta. Znajdują potencjalnych klientów nie tylko przez sieć, czy telefonicznie, ale również podczas targów, branżowych wydarzeń, czy podczas spotkań na business mixerach. Ważne jest długoterminowe planowanie, analizowanie na bieżąco informacji, aktualizacja danych z rynku.

- Pracę działu sprzedaży warunkuje konkurencja oraz klienci i ich skłonność do wcześniejszego planowania wydarzeń. Budżet Hotelu Narvil opracowywany jest na rok bieżący, a rewidowany jest co 7 dni szczegółowo na kolejne pół roku w przód. To jednak nie oznacza, że nasz biznesowy wzrok sięga jedynie do końca danego roku. O duże kontakty należy starać się nawet rok wcześniej, a o duże kongresy nawet 2 lata wcześniej - mówi Beata Osuch, kierownik Działu Sprzedaży MICE Hotelu Narvil.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA