PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak przyciągnąć gości do hotelu?

  • Autor: Propertynews.pl
  • 22 mar 2017 14:58

Jak przyciągnąć gości do hotelu? Fot. Fotolia

Przebicie się z ofertą w gąszczu prawie 4 tysięcy obiektów noclegowych jest nie lada wyzwaniem. Jak nie dać się wyprzedzić konkurencji? Jak podbić rynek usług noclegowych? Warto zastosować kilka sprawdzonych metod.

REKLAMA

Można śmiało powiedzieć, że branża hotelowa w Polsce ma się dobrze. Już w pierwszym półroczu 2016 roku z pobytu w obiektach noclegowych skorzystało aż 12,8 miliona turystów, z czego 20,8% (2, 7 miliona osób) stanowili turyści zagraniczni. Te dane GUS-u pokazują jedynie skalę zainteresowania z jaką muszą zmierzyć się hotelarze.

Według wspomnianego już raportu GUS-u zdecydowana większość turystów, bo aż 8,7 miliona osób, które odwiedziły Polskę, na miejsce swojego noclegu wybrała hotele. Potencjał jeżeli chodzi o zdobycie klientów jest bardzo duży. Wystarczy tylko wzbudzić zainteresowanie ofertą hotelu oraz samym obiektem.

Wyróżniająca się oferta

Rosnące potrzeby gości hotelowych sprawiają, że obiekty noclegowe pełnią rolę kompleksów wypoczynkowych, a nie tylko sypialni. Ważne są zatem m. in. dodatkowe usługi takie jak wyżywienie, zabiegi SPA, sala bilardowa, siłownia, itp. Do pobytu w hotelu może nakłonić klientów również oferta atrakcji znajdujących się w pobliżu. Przedstawiciele branży hotelowej powinni zadbać o czytelny rozkład informacji, dobrej jakości zdjęcia przedstawiające pokoje oraz nowoczesne rozwiązania ułatwiające rezerwację oraz komunikację gości z obsługa hotelu.

- Oprócz bieżącego rozszerzania oferty, niezwykle ważne jest długofalowe podejście do biznesu i wdrażanie do niego rozwiązania, które jednocześnie usprawnią pracę w obiekcie oraz przyciągną klientów. W dobie Internetu i nowych technologii ciężko sobie wyobrazić brak dostępu do Internetu, czy innych rozwiązań IT. W pokojach hotelowych oraz lobby coraz częściej instalowane są telewizory hotelowe, które dają dużo większe możliwości niż standardowe telewizory konsumenckie, a sama recepcja jest w pełni zautomatyzowana – przekonuje Aleksander Gawęda, specjalista firmy NetPOS, która zajmuje się wdrażaniem systemów i oprogramowania dla obiektów hotelowych.

Najważniejsza jest jakość

Analizując branże noclegową za „jakością” kryje się poziom obsługi, standard obiektu oraz komfort gości. Najskuteczniejszym sposobem na efektywnie i dobre funkcjonujący hotel jest wdrożenie odpowiedniego oprogramowania oraz nowoczesnych rozwiązań hotelowych. Jednym z nich są systemy do zarządzania hotelami, które umożliwiają pracownikom obiektu wymianę informacji w czasie rzeczywistym, co znacznie przyspiesza czas reakcji na potrzeby gości. Z kolei komunikacja z rezydentami jest możliwa m.in. dzięki wykorzystaniu telewizji hotelowej, która jest jednocześnie źródłem rozrywki, informacji i efektownym narzędziem marketingowym.

  • Jacek 2017-03-27 08:14:25
    Jak przyciągnąć? Przede wszystkim jakością obiektu i miłą, pomocną obsługą. Pokoje muszą być czyste, zadbane, tak żeby spędzanie w nich czasu było przyjemnością. Strefa spa też musi być na poziomie. A pracujący w hotelu ludzie to po prostu podstawa - jeśli są mili, uprzejmi i kompetentni to mnie to przekonuje. Wtedy podróżuje z przyjemnością. Ostatnio np. bardzo dobrze wypocząłem w okolicach Kołobrzegu, w Senatorze. Jedzenie pyszne, pokój posprzątany na błysk, wszyscy miło się do Ciebie odnoszą - pełna kultura i tak powinno być wszędzie.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA