PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak przyciągnąć zamożnych klientów?

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 gru 2015 17:47

Jak przyciągnąć zamożnych klientów?

Hoteli przybywa i o klienta premium wciąż trzeba rywalizować. Sprzyja temu rekordowe obłożenie – ponad 68 proc. na koniec trzeciego kwartału 2015 roku. Konkurencyjność zwiększą inwestycje w nowoczesne rozwiązania technologiczne.

REKLAMA

W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2015 roku w Polsce przybyło kilkadziesiąt hoteli. Nie zmieniło to faktu, że kolejny rok z rzędu ich obłożenie w tym okresie rosło – w tym roku wyniosło już ponad 68 proc. Zdaniem ekspertów, wpływ na to miały m.in. konflikty za granicą, które skłoniły część Polaków do pozostania w kraju. W 2016 roku sytuacja może wyglądać bardzo podobnie. Nie zmieniło się jedno – zyski hoteli generują głównie klienci biznesowi.

Skoncentrowanie uwagi na kliencie premium doprowadziło do rozwoju oferty luksusowej. O ile potężne, globalne marki były na to przygotowane, to obiekty niezależne, również te dwu- i trzygwiazdkowe, zaczynają myśleć o zwiększeniu konkurencyjności. Kluczowe okazuje się inwestowanie w technologię.

- Muszą to być rozwiązania, które gościom zapewniają większy komfort, a jednocześnie przynoszą korzyść zarządcy hotelu. Dobrym przykładem są nowoczesne systemy kontroli dostępu – mówi Rafał Osiński, architekt i ekspert ds. technologii budowlanych w firmie Häfele.

Systemy typu Dialock ułatwiają poruszanie się po obiekcie, korzystanie z jego oferty, a jednocześnie jeśli są dobrze dobrane, mogą być łatwo serwisowane i niedrogie w eksploatacji. Jak wygląda praktyka? Klient wyposażony w uniwersalną, elektroniczną kartę-klucz uzyskuje łatwy dostęp nie tylko do swojego pokoju, ale np. do piętra zarezerwowanego dla gości VIP, windy, sali konferencyjnej, sauny czy wydzielonego parkingu - nawet do szafek basenowych lub narciarskich. Przypisanie indywidualnych cech do jednej elektronicznej karty-klucza, pozwala na skrojenie oferty konkretnie pod danego klienta. System kontroli dostępu umożliwia także zdalne nadawanie uprawnień dostępu dla pracowników hotelu, jak i zewnętrznych firm serwisowych. Zarządca może nadawać poszczególnym użytkownikom prawo wejścia w określonych dniach, a nawet godzinach, czy do konkretnych stref budynku oraz kontrolować, czy personel regularnie wypełnia swoje obowiązki w miejscu pracy.

Korzyści z zastosowania tego typu technologii odczuwa także zarządca hotelu. 

Inwestycja w nowoczesne rozwiązania, jak systemy kontroli dostępu, pozwala na istotne podniesienie jakości usług. Stały wzrost tego aspektu jest kluczem do sukcesu w sytuacji, gdy walka o klienta nabiera tempa. Szczególną uwagę należy zwrócić na potrzeby i wymagania najważniejszych gości, których niełatwo przekonać, ale bardzo łatwo stracić.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA