PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak przyciągnąć zamożnych klientów?

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 gru 2015 17:47

Jak przyciągnąć zamożnych klientów?

Hoteli przybywa i o klienta premium wciąż trzeba rywalizować. Sprzyja temu rekordowe obłożenie – ponad 68 proc. na koniec trzeciego kwartału 2015 roku. Konkurencyjność zwiększą inwestycje w nowoczesne rozwiązania technologiczne.

REKLAMA

W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2015 roku w Polsce przybyło kilkadziesiąt hoteli. Nie zmieniło to faktu, że kolejny rok z rzędu ich obłożenie w tym okresie rosło – w tym roku wyniosło już ponad 68 proc. Zdaniem ekspertów, wpływ na to miały m.in. konflikty za granicą, które skłoniły część Polaków do pozostania w kraju. W 2016 roku sytuacja może wyglądać bardzo podobnie. Nie zmieniło się jedno – zyski hoteli generują głównie klienci biznesowi.

Skoncentrowanie uwagi na kliencie premium doprowadziło do rozwoju oferty luksusowej. O ile potężne, globalne marki były na to przygotowane, to obiekty niezależne, również te dwu- i trzygwiazdkowe, zaczynają myśleć o zwiększeniu konkurencyjności. Kluczowe okazuje się inwestowanie w technologię.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.