PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak przyciągnąć zamożnych klientów?

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 gru 2015 17:47

Jak przyciągnąć zamożnych klientów?

Hoteli przybywa i o klienta premium wciąż trzeba rywalizować. Sprzyja temu rekordowe obłożenie – ponad 68 proc. na koniec trzeciego kwartału 2015 roku. Konkurencyjność zwiększą inwestycje w nowoczesne rozwiązania technologiczne.

REKLAMA

W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2015 roku w Polsce przybyło kilkadziesiąt hoteli. Nie zmieniło to faktu, że kolejny rok z rzędu ich obłożenie w tym okresie rosło – w tym roku wyniosło już ponad 68 proc. Zdaniem ekspertów, wpływ na to miały m.in. konflikty za granicą, które skłoniły część Polaków do pozostania w kraju. W 2016 roku sytuacja może wyglądać bardzo podobnie. Nie zmieniło się jedno – zyski hoteli generują głównie klienci biznesowi.

Skoncentrowanie uwagi na kliencie premium doprowadziło do rozwoju oferty luksusowej. O ile potężne, globalne marki były na to przygotowane, to obiekty niezależne, również te dwu- i trzygwiazdkowe, zaczynają myśleć o zwiększeniu konkurencyjności. Kluczowe okazuje się inwestowanie w technologię.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA