PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak wejść do sieci hotelarskiej?

  • Autor: Propertynews.pl
  • 01 gru 2016 07:19

Jak wejść do sieci hotelarskiej? Hotel Best Western

W Polsce wciąż widać trend dołączania się niezależnych hoteli do większych sieci. O tym, jak wygląda proces, opowiada Best Western.

REKLAMA

Proces akceptacji obiektów chcących dołączyć do sieci modyfikowany jest w oparciu o potrzeby oraz oczekiwania gości, a jego głównym celem jest weryfikacja spełnienia podstawowych standardów, tak aby setki tysięcy osób goszczących codziennie w hotelach Best Western otrzymywały określony poziomu obsługi oraz jednolity produkt.

Jak dołączyć do rodziny hotelowej?

Aby uzyskać dostęp do rozpoznawalnej na całym świecie marki, globalnych kanałów dystrybucji, wsparcia w zakresie sprzedaży i marketingu czy innowacyjnych rozwiązań technologicznych, należy spełnić podstawowe standardy marki oraz oferować produkt reprezentujący odpowiedni poziom czystości i kondycji technicznej.

W ramach strategii jakości, Best Western posiada sprecyzowane wymagania zarówno w stosunku do obiektów, które już funkcjonują jako hotele, jak i obiektów budowanych, tworzonych z założeniem wejścia w struktury sieci. Standardy dostosowane są do oczekiwań gości i obejmują poszczególne etapy pobytu gościa m. in. przyjazd, wyjazd, usługi i udogodnienia, sen, pracę oraz relaks w pokoju, udogodnienia łazienkowe, a także usługi gastronomiczne.

Etapy weryfikacji

Proces kontroli oraz późniejszej akceptacji obiektu jest zróżnicowany ze względu na status obiektu. W przypadku funkcjonującego już hotelu przeprowadzana jest zwieńczona raportem ocena aktywacyjna, stwierdzająca gotowość hotelu do włączenia do sieci. Poszczególne elementy wymagań Best Western posiadają m.in. określoną wagę punktową, dzięki czemu możliwa jest przejrzysta weryfikacja hotelu. W przypadku nowo wybudowanego lub całkowicie modernizowanego hotelu, a także obiektu nie funkcjonującego dotychczas jako hotel, proces obejmuje możliwość uzyskania kolejno trzech statusów uprawniających obiekt do podejmowania określonych działań pod szyldem sieci.

Dla każdego z aplikujących sieć przeprowadza min. 1,5 dniowe szkolenie wprowadzające, skierowane do wszystkich pracowników obiektu. Istotnym elementem jest także ocena jakości hotelu już funkcjonującego pod szyldem marki, przeprowadzana przez wykwalifikowanego asesora. Dla obiektów marek Best Western, Best Western Plus oraz Best Western Premier standardy w zakresie jakości mogą różnić się w zależności od potrzeb i oczekiwań gości.

Wsparcie edukacyjne

Aby maksymalnie pomóc obiektom dopiero wchodzącym do sieci, Best Western wdrożyła nie tylko  strategię jakości, ale także dostarczające i porządkujące wiedzę wizyty edukacyjne. Dzięki temu jeszcze przed audytem, który ostatecznie potwierdza spełnienie wszystkich wymogów sieci, kierownictwo oraz pracownicy hotelu mogą upewnić się, że działają w sposób zgodny z wytycznymi. Co więcej, za pośrednictwem nowoczesnej platformy szkoleniowej online - Best Western University - obiekty mają dostęp do globalnego know-how wypracowanego w oparciu o 70 lat działalności sieci.

Best Western Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100 hoteli w ponad 100 krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA