PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak zadbać o pełne obłożenie hotelu? Pomaga znana marka, technologia i aura

  • Autor: Propertynews.pl
  • 14 paź 2016 14:05

Jak zadbać o pełne obłożenie hotelu? Pomaga znana marka, technologia i aura Best Western Hotel Jurata

Hotel Jurata, jedyny hotel Best Western na Półwyspie Helskim, podsumowuje swój pierwszy sezon pod szyldem globalnej marki. Obiekt położony na terenie Nadmorskiego Parku Krajobrazowego wzbogacił portfolio sieci wraz z początkiem sezonu letniego 2016.

REKLAMA

Tegoroczne obłożenie w miesiącach letnich przekraczało 95 proc., a dzięki włączeniu w struktury Best Western podczas wakacji pojawiły się rezerwacje nie tylko z Polski, lecz także z państw takich jak Szwecja, Norwegia, Francja czy Stany Zjednoczone.

Całkowite obłożenie w lipcu wyniosło aż 97,1 proc., a w sierpniu utrzymywało się na poziomie 95,3 proc. W stosunku do ubiegłego roku jest to wzrost o 1 punkt procentowy w lipcu oraz 3,5 punktu procentowego w sierpniu. Sezon w Juracie trwał aż do października, a obłożenie we wrześniu kształtowało się na poziomie 70 proc.

- Sezon trwał, a goście dzięki ładnej pogodzie do ostatnich dni września korzystali z wypoczynku na plaży – parawany i leżaki schowaliśmy dopiero w zeszły weekend. W hotelu nadal przebywali goście indywidualni, ale również małe i duże grupy konferencyjne - wskazuje Agnieszka Kowalczyk, dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu Best Western Hotel Jurata.

Przed wejściem do sieci w hotelu wprowadzono szereg dodatkowych udogodnień związanych ze standardami obsługi Best Western. W celu zapewnienia gościom maksymalnego komfortu dokonano wymiany m. in. materacy z 12 do 19 centymetrów wysokości oraz materiału w roletach na gwarantujący całkowite zaciemnienie materiał typu blackout. Wprowadzono także modyfikacje w zakresie materiałów dekoracyjnych – karniszy, zasłon, firan – oraz wyposażenia pokoi. Dotychczasowe udogodnienia zostały wzbogacone o specjalne zestawy powitalne, mini lodówki czy zestawy do prasowania.

W związku z wejściem do Best Western wdrożono również nowe rozwiązania informatyczne, w tym zaprojektowaną pod kątem sieciowych wymagań stronę internetową, którą zintegrowano z silnikiem umożliwiającym rezerwowanie miejsc noclegowych bezpośrednio z poziomu strony. W niedługim czasie wprowadzony zostanie usprawniający przepływ informacji interfejs Two-Way, pozwalający na natychmiastową wymianę informacji między hotelowym systemem zarządzania a centralnym systemem rezerwacji sieci.

W strukturze gości położonego na terenie Nadmorskiego Parku Krajobrazowego Best Western Hotel Jurata znajdują się głównie turyści indywidualni, którzy stanowią aż 97 proc. wszystkich gości.

Hotel planuje podjąć działania mające na celu rozszerzenie profilu gościa, wprowadzając aktywne weekendy sportowe, turnusy wypoczynkowe dla grup turystycznych oraz zwiększenie ilości grup konferencyjnych, a także eventowych. Obłożenie prognozowane na lipiec i sierpień 2017 roku kształtuje się na poziomie ponad 97 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA