PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak zyskać w oczach hotelowego klienta

  • Autor: propertynews.pl
  • 04 maj 2016 11:50

Jak zyskać w oczach hotelowego klienta winda w hotelu fot. Häfele Polska, mat. prasowe

Czekoladka na poduszce, uśmiechnięty personel, całodobowa obsługa już nie wystarczy, by zadowolić wymagającego gościa. Nowoczesne hotele stawiają na innowacyjne rozwiązania. Oto przykłady z Europy Zachodniej.

REKLAMA

Jak zyskać w oczach klienta pokazuje chociażby hotel Ibis Styles w górach Schwarzwaldu. Obiekt otwarty w 2012 roku w Nagold to dowód na to, że na komfort i wygodę wpływa wiele elementów, o których najlepiej pamiętać już na etapie budowy. Te są zauważalne już od wejścia, gdzie gość zamiast tradycyjnego klucza otrzymuje specjalną kartę. W odróżnieniu od zwykłych systemów kontroli dostępu, wybrany przez Ibis Styles system umożliwia nie tylko otwieranie drzwi, ale co istotne dla sprawnej obsługi gości, pełną integrację z oprogramowaniem hotelowym oraz regulacją dostępu dla pracowników. Zakodowanie na karcie spersonalizowanej oferty sprawia, że gość zyskuje automatyczny dostęp nie tylko do pokoju, ale do wszystkich opłaconych, oferowanych przez hotel udogodnień, a także gwarancję większego bezpieczeństwa – do hotelowych pomieszczeń nie dostanie się nikt nieuprawniony. – Podobne rozwiązanie zastosowano także w innych nowoczesnych hotelach w Europie, jak na przykład w hotelu Intercontinental w Davos, Ruby Sofie w Wiedniu czy sieci hoteli Puro w Polsce – mówi Rafał Osiński, architekt i ekspert do spraw okuć budowlanych w firmie Häfele.

Klientom biznesowym z pewnością do gustu przypadną rozwiązania mające zapewnić wygodę, a także odpowiednie przechowywanie garderoby – jak np. umieszczone w szafie wysuwne cargo na buty. Podobnie jak blaty wysuwne, które zapewniają dodatkowe miejsce, ale mogą też służyć jako „skrytka” dla pokojowego sejfu.

Przeczytaj więcej

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA