PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak zyskać w oczach hotelowego klienta

  • Autor: propertynews.pl
  • 04 maj 2016 11:50

Jak zyskać w oczach hotelowego klienta winda w hotelu fot. Häfele Polska, mat. prasowe

Czekoladka na poduszce, uśmiechnięty personel, całodobowa obsługa już nie wystarczy, by zadowolić wymagającego gościa. Nowoczesne hotele stawiają na innowacyjne rozwiązania. Oto przykłady z Europy Zachodniej.

REKLAMA

Jak zyskać w oczach klienta pokazuje chociażby hotel Ibis Styles w górach Schwarzwaldu. Obiekt otwarty w 2012 roku w Nagold to dowód na to, że na komfort i wygodę wpływa wiele elementów, o których najlepiej pamiętać już na etapie budowy. Te są zauważalne już od wejścia, gdzie gość zamiast tradycyjnego klucza otrzymuje specjalną kartę. W odróżnieniu od zwykłych systemów kontroli dostępu, wybrany przez Ibis Styles system umożliwia nie tylko otwieranie drzwi, ale co istotne dla sprawnej obsługi gości, pełną integrację z oprogramowaniem hotelowym oraz regulacją dostępu dla pracowników. Zakodowanie na karcie spersonalizowanej oferty sprawia, że gość zyskuje automatyczny dostęp nie tylko do pokoju, ale do wszystkich opłaconych, oferowanych przez hotel udogodnień, a także gwarancję większego bezpieczeństwa – do hotelowych pomieszczeń nie dostanie się nikt nieuprawniony. – Podobne rozwiązanie zastosowano także w innych nowoczesnych hotelach w Europie, jak na przykład w hotelu Intercontinental w Davos, Ruby Sofie w Wiedniu czy sieci hoteli Puro w Polsce – mówi Rafał Osiński, architekt i ekspert do spraw okuć budowlanych w firmie Häfele.

Klientom biznesowym z pewnością do gustu przypadną rozwiązania mające zapewnić wygodę, a także odpowiednie przechowywanie garderoby – jak np. umieszczone w szafie wysuwne cargo na buty. Podobnie jak blaty wysuwne, które zapewniają dodatkowe miejsce, ale mogą też służyć jako „skrytka” dla pokojowego sejfu.

Przeczytaj więcej

 

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis Partner serwisu - Christie + Co

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA