PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jeden hotel dziennie. Hilton Worldwide podsumowuje otwarcia

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 sty 2016 11:04

Jeden hotel dziennie. Hilton Worldwide podsumowuje otwarcia Christopher J. Nassetta, prezes i dyrektor generalny Hilton Worldwide

Średnio jeden hotel dziennie otwierał w 2015 roku Hilton Worldwide. Sieć posiada największy portfel projektów będących w trakcie realizacji.

REKLAMA

Sieć Hilton Worldwide poinformowała, że wraz z otwarciem hotelu Hilton N’Djamena w Czadzie, firma działa już w 100 krajach i terytoriach na całym świecie.

Przez cały 2015 rok strategicznym celem spółki był organiczny wzrost, który realizowano dzięki 12 markom hoteli. W tym czasie podpisano umowy dotyczące realizacji nowych hoteli, w których znajdzie się w sumie ponad 100 tys. pokoi. Obecnie w portfelu firmy jest 275 tys. pokoi na całym świecie, z czego połowa  w różnych stadiach przygotowania. O skali rozwoju sieci świadczy również fakt, że pokoje będące w przygotowaniu, stanowią prawie 20 proc. ogólnej liczby pokoi będących w budowie na całym świecie.

Do portfolio firmy dołączyło ponad 50 tys. pokoi w kwocie brutto i ponad 43 tys. pokoi, co stanowi 6,6 proc. wzrost w segmencie obiektów zarządzanych i franczyzowych.

14,5 tys. pokoi dołączyło do portfolio sieci w wyniku przejęcia hoteli od innych sieci i niezależnych operatorów. Pozyskane w ten sposób nieruchomości, reprezentują prawie 30 proc. wszystkich otwarć, które miały miejsce w 2015 roku.

W 2015 r. ponad 140 milionów podróżnych, zdecydowało się skorzystać z usług ponad 4 600 hoteli będących własnością sieci, przez nią zarządzanych i działających na zasadach franczyzy.

Od 2007 roku, sieć Hilton Worldwide odnotowała ponad 50 proc. wzrost i z sukcesem wprowadziła trzy nowe marki hotelowe. Łączna liczba pokoi, działających pod szyldami wspomnianych marek, lub będących w różnych stadiach przygotowania sięga 60 tys. Rozbudowa portfolio marek będzie wciąż kontynuowana w 2016 roku – sieć zapowiada kolejną markę średniego segmentu, która przyczyni się do dalszego rozwoju oferty.

- Kolejny kamień milowy i fakt, że jesteśmy obecni aż w 100 krajach, jest świadectwem siły naszych poszczególnych marek hotelowych. Hilton Worldwide jest najszybciej rozwijającą się siecią hotelarską na świecie, a także firmą, która może poszczycić się największą liczbą pokoi będących w przygotowaniu – podsumował Christopher J. Nassetta, prezes i dyrektor generalny Hilton Worldwide.

 

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA