PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kaliski Hampton by Hilton nabiera kształtów

  • Autor: PropertyNews
  • 23 paź 2017 12:39

Kaliski Hampton by Hilton nabiera kształtów fot. mat. prasowe

Budowa powstającego w rewitalizowanej fabryce fortepianów kompleksu biurowo-hotelowo-kulturalnego Calisia One przebiega zgodnie z harmonogramem. W budynku trwają intensywne prace przygotowawcze do otwarcia pierwszego w regionie hotelu Hampton by Hilton. Obiekt ma przyjąć gości już w grudniu 2018 roku.

REKLAMA

Jak zapowiada inwestor oraz projektant wnętrza będą skomponowane z naturą i miastem oraz uzupełnione czarno-białymi zdjęciami Kalisza, a także detalami nawiązującymi do zabytkowej fabryki fortepianów.

FB Antczak, inwestor kompleksu Calisia One, w lipcu 2016 roku podpisał umowę franczyzową z marką Hilton Worldwide. Kaliski hotel będzie jednym z 13 planowanych w Polsce obiektów pod marką Hampton by Hilton i dołączy do ponad 4,7 tys. obiektów hotelowego giganta w 104 krajach.

Hampton by Hilton Kalisz to ponad 6 tys. mkw. powierzchni z ponad 100 pokojami, salami konferencyjnymi, centrum fitness, SPA oraz basenem. Oprócz części hotelowej, w kompleksie Calisia One zaplanowano także przestrzeń biurowo-usługową o powierzchni 4 tys. mkw. Dopełnieniem całego założenia architektonicznego, przygotowanego przez pracownię MODOarchitektura z Poznania, będzie wewnętrzny nowoczesny, zielony dziedziniec wraz z zapleczem handlowo-gastronomicznym.

Jak podkreśla Ewa Wereszczyńska z pracowni Molecularch - projektantka wnętrz w Hampton by Hilton Kalisz, to właśnie unikatowa lokalizacja z ogrodem i kontekst historyczny stanowiły największą inspirację do projektowania wnętrz inwestycji:

- Wnętrza nowego hotelu marki Hampton by Hilton będą skomponowane z naturą. Zależało mi, by świeżość i spokój zieleni oraz dostojność i duch otoczenia przenikały wprost do hotelu, dając poczucie ponadczasowej elegancji i harmonii. Ta idea towarzyszyła mi na etapie pracy twórczej, czego odzwierciedleniem są odpowiednio dobrane kolory w pokojach: wiodąca spokojna zieleń oraz barwy natury: beże, brązy. Uzupełnieniem kolorystyki będą również odpowiednio dobrane wzory i subtelne tekstury prezentujące motywy natury. Całość dopełnią czarno białe zdjęcia Kalisza oraz detali zabytkowej fabryki fortepianów.

Pokoje hotelowe, o wymaganych przez markę Hilton powierzchni 21 mkw. Każdy z nich będzie wyposażony m.in. w przytulną łazienkę z komfortowym prysznicem typu walk-in, duże lustro w przedpokoju, miejsce do pracy, sejf, coffee set oraz do zestaw prasowania, darmowy internet.

W częściach ogólnodostępnych oprócz charakterystycznej strefy Welcome Zone i recepcji tzw. the HUB znajdą się też strefa wypoczynkowa Living Zone i restauracyjna Gathering Zone. Goście hotelowi będą mogli skorzystać również ze strefy biznesowej Work Zone, gdzie dostępne będą dla nich dwa stanowiska komputerowe z drukarką.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA