PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Karty rozdaje turysta

  • Autor: propertynews.pl
  • 04 maj 2015 19:36

Karty rozdaje turysta Fot. Fotolia

Internetowa rewolucja zmieniła rynek usług turystycznych. Z rynku sprzedawcy przekształcił się w rynek klienta - turysty. Bo digitalizacja sektora przyniosła konsumentom wolność w wyborze sposobu zakupu takich ofert – to wniosek z badania przeprowadzonego przez Deloitte i The British Travel Awards na ponad 40 tys. respondentów.

REKLAMA

Deloitte i The British Travel Awards przeprowadziły badania, aby poznać oczekiwania współczesnych turystów indywidualnych i biznesowych planujących podróże. Eksperci uznali, że aby dostosować się do zmian na rynku sprzedaży usług turystycznych, przedsiębiorstwa działające w tej branży muszą przeprowadzić transformację swojej działalności - z modelu, w którym produkt był w centrum uwagi do modelu, w którym to klient jest w centrum uwagi. Ważne jest też branie pod uwagę opinii i perspektywy konsumenta w każdej decyzji biznesowej.

Z badania wynika, że 59 proc. turystów porównuje ceny usług turystycznych w internecie. 31 proc. napisało recenzje dotyczącej danej oferty na stronie internetowej, z której korzystało. Także co trzeci wykorzystywał dwa lub więcej urządzeń do planowania swoich ostatnich wakacji i szukania ofert.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA