PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Karty rozdaje turysta

  • Autor: propertynews.pl
  • 04 maj 2015 19:36

Karty rozdaje turysta Fot. Fotolia

Internetowa rewolucja zmieniła rynek usług turystycznych. Z rynku sprzedawcy przekształcił się w rynek klienta - turysty. Bo digitalizacja sektora przyniosła konsumentom wolność w wyborze sposobu zakupu takich ofert – to wniosek z badania przeprowadzonego przez Deloitte i The British Travel Awards na ponad 40 tys. respondentów.

REKLAMA

Deloitte i The British Travel Awards przeprowadziły badania, aby poznać oczekiwania współczesnych turystów indywidualnych i biznesowych planujących podróże. Eksperci uznali, że aby dostosować się do zmian na rynku sprzedaży usług turystycznych, przedsiębiorstwa działające w tej branży muszą przeprowadzić transformację swojej działalności - z modelu, w którym produkt był w centrum uwagi do modelu, w którym to klient jest w centrum uwagi. Ważne jest też branie pod uwagę opinii i perspektywy konsumenta w każdej decyzji biznesowej.

Z badania wynika, że 59 proc. turystów porównuje ceny usług turystycznych w internecie. 31 proc. napisało recenzje dotyczącej danej oferty na stronie internetowej, z której korzystało. Także co trzeci wykorzystywał dwa lub więcej urządzeń do planowania swoich ostatnich wakacji i szukania ofert.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA