PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kibice nie chcą korzystać z gdańskiej bazy noclegowej pod chmurką

  • Autor: PAP
  • 12 cze 2012 22:48

Małym zainteresowaniem cieszą się pola namiotowe zorganizowane w Gdańsku przez prywatne firmy specjalnie z myślą o kibicach. Gości może jednak odstraszać cena noclegu - jedno miejsce w namiocie dwuosobowym w dniu, w którym w Gdańsku rozgrywany jest mecz, kosztuje nawet 200 zł.

REKLAMA

Jako takim zainteresowaniem cieszy się pole namiotowe urządzone przez prywatną firmę przy ul. Uczniowskiej. Mieści się tuż przy stadionie: od Areny Gdańsk dzieli je tylko 300 metrów. Przygotowano tam 300 dwuosobowych namiotów, wynajęcie jednego miejsca w takim namiocie kosztuje 150 zł za dobę, a w dni meczowe - 200 zł.

Kamila Ziętkowska z firmy Activator, która urządziła pole, poinformowała, że we wtorek zajętych było 20 namiotów. "W czwartek, kiedy na gdańskim stadionie będzie rozgrywany kolejny mecz, spodziewamy się 350 osób" - powiedziała, nie kryjąc, że firma, którą reprezentuje, liczyła na większą liczbę gości.

O jeszcze większym rozczarowaniu może mówić firma Horizontal, która urządziła pole na dawnych terenach należących do gdańskiej stoczni, a więc w odległości 700 metrów od Strefy Kibica i blisko dworca, skąd kibice łatwo mogą się dostać na stadion.

Jak powiedział pracownik spółki Bartosz Weyna, na polu przygotowano w sumie miejsca dla 5 tysięcy osób, a we wtorek przebywało na nim zaledwie 250 osób.

Firma wynajmuje miejsca we własnych dwuosobowych namiotach (jedno miejsce kosztuje od 15 do 35 euro - w zależności od dnia - najdrożej jest w dni meczowe, a cena obejmuje śniadanie), prowadzi też tradycyjne pole, na którym można rozbić własny namiot, wówczas klient płaci 10 euro od osoby.

"Liczyliśmy na lepszą informację o naszym polu, w tym np. na tablice informacyjne w mieście. Niestety, nie ma ich, więc wynajęliśmy 20 ludzi, którzy reklamują pole na dworcu oraz na głównych drogach dojazdowych" - powiedział Weyna.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis Partner serwisu - Christie + Co

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA