PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Kiedy hotel promuje sam siebie

Kiedy hotel promuje sam siebie
Jacek Tokarski, Chief Operating Officer Hotel Professionals.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 gru 2018 11:27

Przekształcenie budynku poprzemysłowego w hotel często gwarantuje, że na konkurencyjnym rynku powstanie projekt z duszą – wyjątkowy i unikalny. Efekt sam w sobie będzie promował obiekt i wpływał na pozytywny odbiór przez gości, szczególnie w hotelu wyższej klasy w centrum miasta. W przypadku sektora ekonomicznego osiągnięcie zadowalającego zwrotu z inwestycji jest przeważnie niemożliwe – uważa Jacek Tokarski, Chief Operating Officer Hotel Professionals.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 gru 2018 11:27

Przekształcenie budynków poprzemysłowych lub biurowych w hotel to wielkie wyzwanie zarówno dla inwestora, jak i architektów.

- Adaptacja budynku z innej funkcji często jest droższa niż budowa nowego, optymalnego obiektu. Nakłady inwestycyjne są zwykle większe ze względu na trudności w zakresie dostosowania obiektu do wymagań przeciwpożarowych w szczególności dodatkowych dróg ewakuacyjnych i instalacji - tłumaczy Jacek Tokarski, Chief Operating Officer Hotel Professionals.

Dodatkowo, w przypadku budynków zabytkowych wyzwaniem staje się ocieplenie i wygłuszenie budynku, a niejednokrotnie ze względu na ograniczenia techniczne i ochronę konserwatorską inwestor może się liczyć z utrudnieniami w zamontowaniu klimatyzacji.

- Z kolei, na etapie operacyjnym, należy się liczyć się z dodatkowymi kosztami operacyjnymi, które generowane są ze względu na niestandardowy rozkład budynku co niejednokrotnie wymusza zatrudnienie dodatkowych pracowników - dodaje Jacek Tokarski.

Zdaniem eksperta przekształcenie budynku poprzemysłowego często gwarantuje nam to, że na konkurencyjnym rynku stworzymy obiekt z duszą – wyjątkowy i unikalny.

- Adaptacja budynku z innej funkcji lub budynku zabytkowego pozwala często osiągnąć doskonały efekt, który sam w sobie będzie promował obiekt i wpływał na pozytywny odbiór przez gości. O ile jest to często możliwe do osiągnięcia w obiekcie wyższej klasy - przynajmniej czterogwiazdkowy - w centrum miasta, to już w przypadku prostego obiektu ekonomicznego osiągnięcie zadowalającego zwrotu z inwestycji jest przeważnie niemożliwe - podsumowuje ekspert Hotel Professionals.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.55.186.225
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.