PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Konflikt DoubleTree by Hilton i agencji AG+ - oficjalne oświadczenie

  • Autor: Propertynews.pl
  • 20 sie 2014 10:14

Przedstawiciele Hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw wydali oświadczenie związane z sytuacją dotyczącą pracowników obiektu.

REKLAMA

"DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw nawiązał współpracę z agencją pracy tymczasowej AG+ w maju tego roku. Przedmiotem umowy było zatrudnienie za pośrednictwem agencji pracowników, którzy zgodnie z zawartą umową mieli posiadać odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie zawodowe i odbyć szkolenia prowadzone przez agencję AG+. Zgodnie z umową, agencja AG+ na własny koszt miała również wyposażyć wszystkich pracowników w odpowiednie uniformy" - czytamy w oświadczeniu.

Jak podaje hotel, warunkiem koniecznym do podpisania przez hotel umowy było spełnienie przez agencję AG+ wymogu o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę. "Agencja AG+ nie spełniła tego kluczowego warunku, zatrudniając pracowników na podstawie umów cywilnoprawnych. Co więcej, agencja AG+ oddelegowała pracowników nie posiadających odpowiedniego przeszkolenia i nie wyposażyła ich we wspomniane w umowie uniformy. W rezultacie pracownicy musieli nabyć je za własne pieniądze. Na tych podstawach hotel wypowiedział umowę agencji AG+ w trybie natychmiastowym".

DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw zwraca uwagę na wysoką jakość serwisu we wszystkich obszarach operacyjnych hotelu. Zgodnie z powszechnie przyjętą praktyką w branży hotelowej, outsourcing usług jest istotną częścią tego modelu biznesowego. Agencja AG+ jako firma outsourcingowa, była podmiotem umów cywilnoprawnych podpisywanych z pracownikami. W związku z tym, wszelkie kwestie związane z kodeksem pracy, również czas pracy i tryb zmian, powinny być egzekwowane przez agencję AG+.

"Pomimo niedotrzymania warunków umowy, hotel chciał rozliczyć się z agencja AG+ z tytułu świadczonych usług i zaproponował zapłatę około 75% kwoty oraz od kilku tygodni prowadził negocjacje mające na celu ustalenie wysokości kwot i terminów dokonania płatności. Kierując się dobrem pracowników, hotel DoubleTree by Hilton zażądał od agencji AG+ podpisanie zobowiązania, że otrzymane od hotelu pieniądze zostaną wypłacone osobom, które wykonywały pracę w ramach umów cywilnoprawnych.

Po długich negocjacjach agencja i hotel podpisały w poniedziałek 18 sierpnia 2014 r. odpowiednie porozumienie gwarantujące, że agencja AG+ wypłaci pracownikom pieniądze. W porozumieniu kończącym spór jest klauzula mówiąca o tym, że otrzymana kwota będzie w szczególności przeznaczona na wypłatę zobowiązań wobec pracowników, których agencja AG+ przysłała do hotelu". Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA