PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Koniec marzeń o polskim Disneylandzie

  • Autor: Puls Biznesu
  • 16 paź 2013 09:11

Koniec marzeń o polskim Disneylandzie

Upada spółka, która miała w Grodzisku Mazowieckim budować bajkowy park rozrywki, informuje "Puls Biznesu".

REKLAMA

A miało być tak pięknie: największy w Polsce kryty park wodny, 24 rollercoastery, pięć tematycznych krain rozrywki, karuzele, widowiska, dwa hotele, restauracje oraz tysiąc miejsc pracy - razem za 750 mln euro. Wszystko to odpływa w nicość. Peter Jan Mulder, inwestor i prezes Adventure World Warsaw, właśnie złożył wniosek o likwidację całej grupy.

Od kiedy o śmiałym projekcie parku rozrywki zrobiło się głośno, jego inwestor zapewniał, że ma zabezpieczenie finasowe. Nie ujawniał jednak źródeł, co budziło wątpliwości co do realności projektu, pisze "PB". Media roztaczały więc wokół inwestycji "brzydki zapach", jak to określił Mulder, obwiniając środki przekazu o znaczną część kłopotów inwestora.

Choć w Grodzisku nie udało się zrealizować takiego projektu ani z Michaelem Jacksonem ani Peterem Mulderem, to w miejscowym ratuszu nadzieja nie gaśnie. Twierdzą tam, że upadłość spółki nie przekreśla samej inwestycji, bo samorząd ma uchwalony plan miejscowy, gotowy projekt, scaloną ziemię i ważne pozwolenia na budowę. Tylko gdzie teraz szukać inwestora?

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA