PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Które marki napędzają rozwój sieci Marriott w Polsce?

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 24 lip 2017 10:47

Które marki napędzają rozwój sieci Marriott w Polsce? Carlton Ervin, Chief Development Officer Europie

Moxy i Autograph Collection mają decydujące znaczenie dla sukcesu naszej firmy w Europie. Obecnie mamy niemal 50 podpisanych projektów Moxy. Warto pamiętać, że marka ta powstała zaledwie cztery lata temu. Pierwotnie stworzono ją dla nowo budowanych obiektów, dzięki czemu sieci Marriott International udało się zadebiutować w segmencie ekonomicznego zakwaterowania w Europie – mówi Carlton Ervin, Chief Development Officer Europie.

REKLAMA

Marriott International posiada jeszcze trzy inne marki, które doskonale radzą sobie w obszarze przekształceń: są to The Luxury Collection, Autograph Collection oraz Tribute Portfolio.

- One napędzają nasz rozwój w Europie, głównie poprzez przekształcenia istniejących hoteli, co nie powinno dziwić, biorąc pod uwagę liczbę hoteli w Europie, które oferują doskonałą jakość usług, a jednocześnie nie działają jeszcze pod żadną marką sieciową – tłumaczy Carlton Ervin.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA