PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kuchenne rewolucje w hotelach Grupy Orbis

  • Autor: Propertynews.pl, Emilia Wiśniewska
  • 26 sie 2014 17:17

Kuchenne rewolucje w hotelach Grupy Orbis

Grupa hotelowa Orbis SA wprowadziła nowy koncept gastronomiczny w hotelach Novotel - Novo2. To druga - po Winestone - nowa restauracyjna koncepcja wdrożona przez spółkę.

REKLAMA

- Wprowadzenie nowego konceptu gastronomicznego to próba odpowiedzenia sobie na pytanie - dlaczego klienci hotelowi coraz rzadziej korzystają z usług gastronomii w hotelu, pomijając oczywiście śniadania - mówi Ireneusz Węgłowski, wiceprezes zarządu Orbis SA.

Większość hoteli Grupy znajduje się w centrach miast, więc dostęp do różnych restauracji jest bardzo łatwy. - Jedną z odpowiedzi było to, że restauracja hotelowa kojarzyła się od lat ze sztywną, oficjalną atmosferą. Miał na to wpływ głównie wystrój - zarówno stroje kelnerów, białe obrusy, sztywno ułożone serwetki. Teraz klienci szukają miejsc, w których atmosfera jest przyjazna, a nawet "chilloutowa", luźna... która pozwala czuć się swobodnie, a jednocześnie gwarantujących wysoki poziom serwisu. Pół roku temu zrobiliśmy to samo w hotelu Sofitel Warsaw Victoria - mówi Marcin Szewczykowski, CFO Orbis SA.

Po zmianach restauracje będą działać jako Novo Square. Facelifting restauracji w Novotelach, czyli zmiana ich wyglądu, wiąże się z niewielkimi kosztami. - Cały nasz koncept polegał na "ociepleniu" atmosfery. Ludzie, którzy znają się na gastronomii i widzą trendy na rynku, wykorzystali je w naszych hotelowych restauracjach - mówi Ireneusz Węgłowski.

Zespół, który powstał przy okazji prac w Novotel Airport pracował kilka miesięcy nad przygotowaniem zarówno nowych kart dań, jak i nowej koncepcji wizualnej. Nowy koncept musiał być spójny wizualnie, "przyjazny" dla klientów hotelu. Nowe miejsce powstało w wyniku transformacji baru i restauracji w jedną wspólną przestrzeń, dającą więcej swobody odwiedzającym ją klientom.

Nieformalny charakter podkreślają z jednej strony wysokie stołki barowe, z drugiej zaś wygodne kanapy, przy których można odprężyć się i wypić kawę.

Każda z przestrzeni będzie nieco inna, koncept ma wyróżniać dowolność, nawiązująca do wartości - IMAGINATION. Inspiracją ma być różnorodność, dlatego w niektórych hotelach będzie można zobaczyć murale i grafiki z wykorzystaniem logo NOVO SQUARE, natomiast w innych duże postery czy podświetlane kubiki.

Koncepcja jest autorska - wymyślona przez osoby pracujące w hotelach Novotel - są to dyrektorzy hoteli i szefowie gastronomii. Natomiast przy wystroju wnętrz Orbis współpracował ze studiem Tremend, z którym pracuje od lat przy tego typu projektach.

Dodatkową zmianą w ofercie gastronomicznej sieci Orbis jest wykorzystywanie w restauracjach zdrowej żywności. Karta oferować będzie międzynarodowe potrawy przygotowane w oparciu o zbilansowaną dietę (dobór naturalnych produktów i rekomendowanych dostawców), dania bezglutenowe oraz wegetariańskie (część z propozycji dostępna będzie również w usłudze room-service). Ale w menu znajdą się też m.in. stek z wołowiny argentyńskiej, zupa Tom Kha Kai czy Burger NOVO2 z grillowanej wołowiny podawany z frytkami.

Na razie nowy koncept został wprowadzony m.in. w hotelach Novotel Warszawa Airport, Novotel Kraków Centrum, Novotel Gdańsk Marina i Novotel Wrocław.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA