PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kuchenne rewolucje w hotelach Grupy Orbis

  • Autor: Propertynews.pl, Emilia Wiśniewska
  • 26 sie 2014 17:17

Kuchenne rewolucje w hotelach Grupy Orbis

Grupa hotelowa Orbis SA wprowadziła nowy koncept gastronomiczny w hotelach Novotel - Novo2. To druga - po Winestone - nowa restauracyjna koncepcja wdrożona przez spółkę.

REKLAMA

- Wprowadzenie nowego konceptu gastronomicznego to próba odpowiedzenia sobie na pytanie - dlaczego klienci hotelowi coraz rzadziej korzystają z usług gastronomii w hotelu, pomijając oczywiście śniadania - mówi Ireneusz Węgłowski, wiceprezes zarządu Orbis SA.

Większość hoteli Grupy znajduje się w centrach miast, więc dostęp do różnych restauracji jest bardzo łatwy. - Jedną z odpowiedzi było to, że restauracja hotelowa kojarzyła się od lat ze sztywną, oficjalną atmosferą. Miał na to wpływ głównie wystrój - zarówno stroje kelnerów, białe obrusy, sztywno ułożone serwetki. Teraz klienci szukają miejsc, w których atmosfera jest przyjazna, a nawet "chilloutowa", luźna... która pozwala czuć się swobodnie, a jednocześnie gwarantujących wysoki poziom serwisu. Pół roku temu zrobiliśmy to samo w hotelu Sofitel Warsaw Victoria - mówi Marcin Szewczykowski, CFO Orbis SA.

Po zmianach restauracje będą działać jako Novo Square. Facelifting restauracji w Novotelach, czyli zmiana ich wyglądu, wiąże się z niewielkimi kosztami. - Cały nasz koncept polegał na "ociepleniu" atmosfery. Ludzie, którzy znają się na gastronomii i widzą trendy na rynku, wykorzystali je w naszych hotelowych restauracjach - mówi Ireneusz Węgłowski.

Zespół, który powstał przy okazji prac w Novotel Airport pracował kilka miesięcy nad przygotowaniem zarówno nowych kart dań, jak i nowej koncepcji wizualnej. Nowy koncept musiał być spójny wizualnie, "przyjazny" dla klientów hotelu. Nowe miejsce powstało w wyniku transformacji baru i restauracji w jedną wspólną przestrzeń, dającą więcej swobody odwiedzającym ją klientom.

Nieformalny charakter podkreślają z jednej strony wysokie stołki barowe, z drugiej zaś wygodne kanapy, przy których można odprężyć się i wypić kawę.

Każda z przestrzeni będzie nieco inna, koncept ma wyróżniać dowolność, nawiązująca do wartości - IMAGINATION. Inspiracją ma być różnorodność, dlatego w niektórych hotelach będzie można zobaczyć murale i grafiki z wykorzystaniem logo NOVO SQUARE, natomiast w innych duże postery czy podświetlane kubiki.

Koncepcja jest autorska - wymyślona przez osoby pracujące w hotelach Novotel - są to dyrektorzy hoteli i szefowie gastronomii. Natomiast przy wystroju wnętrz Orbis współpracował ze studiem Tremend, z którym pracuje od lat przy tego typu projektach.

Dodatkową zmianą w ofercie gastronomicznej sieci Orbis jest wykorzystywanie w restauracjach zdrowej żywności. Karta oferować będzie międzynarodowe potrawy przygotowane w oparciu o zbilansowaną dietę (dobór naturalnych produktów i rekomendowanych dostawców), dania bezglutenowe oraz wegetariańskie (część z propozycji dostępna będzie również w usłudze room-service). Ale w menu znajdą się też m.in. stek z wołowiny argentyńskiej, zupa Tom Kha Kai czy Burger NOVO2 z grillowanej wołowiny podawany z frytkami.

Na razie nowy koncept został wprowadzony m.in. w hotelach Novotel Warszawa Airport, Novotel Kraków Centrum, Novotel Gdańsk Marina i Novotel Wrocław.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA