PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Łódź jest trendy. Czy zyska na tym branża hotelowa?

  • Autor: propertynews.pl
  • 23 lis 2017 14:51

Łódź jest trendy. Czy zyska na tym branża hotelowa? Property Forum Łódź 2017, fot. PTWP

Łódź, dzięki nowym inwestycjom, znalazła się w centrum Polski - nie tylko ze względu na położenie geograficzne. “Łódź jest cool. Łódź jest trendy” – mówili uczestnicy sesji hotelowej, odbywającej się podczas Property Forum Łódź, jednocześnie zastanawiając się na ile miasto staje się atrakcyjne dla rynku hotelowego.

REKLAMA

Łodzianie uwierzyli w swoje miasto. Jak mówiła Anna Olszyńska, General Manager, Regional Director Central & North Poland, Vienna House Andel’s Lodz, to co wydarzyło się na przestrzeni ostatnich lat w Łodzi i co zostało zrobione w mieście wpłynęło pozytywnie na lokalną społeczność. - Łodzianie uwierzyli w możliwości, jakie daje miasto. Choć nie jestem łodzianką i moje pierwsze wrażenia nie były pozytywne, teraz jestem całym sercem za Łodzią – mówiła Anna Olszyńska, podkreślając, że  Łódź ma doskonale zachowaną tkankę budowlaną która tworzy wartość unikatową na skalę innych dużych miast, co w przyszłości spowoduje, że będzie miejscem, do którego, warto będzie przyjeżdżać i wracać.

Walory Łodzi i jej unikatowość były oczywiste dla niektórych inwestorów jeszcze na długo przed boomem inwestycyjnym. Jednym z nich był Władysław Grochowski, prezes zarządu spółki Arche SA, która zbudowała tam hotel Tobaco.

- Kiedy wiele lat temu przyjechałem do Łodzi, miasto mnie zachwyciło. Należę do ludzi, którzy w biznesie kierują się emocjami, tak więc w oparciu o ten wewnętrzny impuls podjąłem decyzję o zainwestowaniu w mieście. Nie pomyliłem się, to była bardzo dobra decyzja. W Łodzi jest wyjątkowy potencjał dla rozwoju turystyki. Coś czego nie mają inne miasta. Trzeba tylko podejść z szacunkiem do spuścizny, która pozostała w Łodzi po naszych przodkach - przekonywał. I podobnie jak Anna Olszyńska podkreślał zmianę nastawienia mieszkańców do swojego miasta. - Jeszcze 10 lat temu łodzianie nie wierzyli, że tu też można coś zrobić i raczej czekali na innych, podczas gdy teraz widać jak są dumni ze mian, które zaszły. Tak jak w XIX wieku do Łodzi przyjeżdżali ludzie z różnych terenów, żeby inwestować, tak i dziś miasto ponownie przyciąga inwestorów z różnych stron – dodał.

Emocje i biznes

Rosnący potencjał Łodzi nie jest jednak jeszcze jednoznacznie odczuwalny na rynku hotelowym. Jak na razie tworzy go ponad trzydzieści hoteli, w większości trzygwiazdkowych, oferujących łącznie ponad 2750 pokoi. Czy to za dużo czy zbyt mało?

  • www 2017-11-23 19:24:25
    "Łódź jest cool, Łódź jest trendy."
    Powtórzmy to jeszcze 1000 razy, to może stanie się prawdą.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.