PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Louvre Hotels Group odpowie na potrzeby millenialsów

  • Autor: propertynews.pl
  • 04 paź 2017 14:10

Louvre Hotels Group odpowie na potrzeby millenialsów Adam Konieczny, dyrektor rozwoju na Polskę i Europę Wschodnią Louvre Hotels

Louvre Hotels Group, piąta co do wielkości grupa hotelowa w Europie, chce w ciągu najbliższych pięciu lat podwoić liczbę swoich hoteli w Polsce. Zmienia też tożsamość swojej marki, Golden Tulip, aby zawalczyć o klienta z pokolenia millenialsów.

REKLAMA

Zmiana tożsamości marki Golden Tulip

Do 2020 roku co druga osoba podróżująca w sprawach biznesowych będzie millenialsem. Ludzie należący do tej generacji poszukują usług hotelarskich o wysokim standardzie, pozwalających na utrzymanie równowagi między życiem osobistym i zawodowym, realizację własnych potrzeb i kontakt ze znajomymi, bezpośrednio lub w sieci. Marki potrafiące zaspokoić te oczekiwania odniosą sukces na rynku, dlatego właśnie Golden Tulip podąża w tym kierunku.

Golden Tulip umożliwi czerpanie przyjemności z życia, pracy i podróżowania, bowiem nowa koncepcja marki zakłada, że każda chwila jest okazją do zabawy. Na gości w każdym hotelu czekać więc będą nowe atrakcje do odkrycia.

Pierwsza faza przejścia do nowej tożsamości marki polegać będzie na zmianie wizualnej. W centrum hoteli znajdzie się otwarta przestrzeń z wielofunkcyjnym lobby, zaprojektowanym jako nowoczesne miejsce do spędzania czasu. Usługi oferowane przez hotelowe restauracje i bary wykroczą poza standardową ofertę. Będą proponować m.in. dodatkowe atrakcje w ciągu dnia i dopasowanie się do potrzeb gości poprzez serwowanie posiłków w dogodnym dla nich czasie. Aby miło wspominać pobyt w hotelu, osoby podróżujące biznesowo będą mogły w hotelowych gabinetach kosmetycznych przetestować wybrane produkty. Przy sprzyjającej pogodzie, dach hotelu zmieni się w taras z unikatowym widokiem panoramicznym, gdzie będzie można spędzać czas i po powrocie podzielić się tymi wrażeniami z bliskimi osobami.

Kolejny kluczowy motyw nowej tożsamości to zmiana myślenia o hotelu jako o miejscu, w którym się nocuje, na miejsce, w którym spędza się czas. Nie dom, nie biuro, ale hybrydowa przestrzeń, w której toczy się życie gości. Hotele wykroczą poza swoją tradycyjną rolę, wykorzystując elementy bezpośredniego otoczenia. Po wejściu do budynku, interaktywna ściana pozwoli podróżnym zaplanować swój pobyt. Dzięki niej będą mogli sprawdzić bieżące wydarzenia kulturalne i sportowe, najlepsze trasy biegowe, prognozę pogody, połączenia komunikacji miejskiej i informacje o możliwości wspólnych przejazdów taksówką razem z innymi gośćmi hotelu.

W lobby pojawią się sklepy w koncepcji pop-up store, oferujące gościom produkty związane ze sztuką, kulturą i lokalnym rzemiosłem. Będzie można również wypożyczyć tandemy, dwuosobowe rowery, nawiązujące do  holenderskich korzeni marki, które będą kolejna atrakcją i zachętą do wspólnego spędzania czasu. 

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA