PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Luksusowy hotel w chmurze

  • Autor: propertynews.pl
  • 21 mar 2016 14:23

Luksusowy hotel w chmurze fot. Courtyard

Komputronik Biznes, integrator rozwiązań IT, zrealizował projekt dla hotelu Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront. Wdrożenie realizowane w trakcie budowy obiektu obejmowało rozwiązania Microsoft Cloud – platformę Azure oraz pakiet biurowy Office 365.

REKLAMA

Courtyard by Mariott Gdynia Waterfront otwarto w czerwcu 2015 roku. Jest to trzeci hotel sieci Marriott w Polsce i ponad tysięczny Courtyard na świecie. Obiekt położony jest w samym centrum modernistycznej Gdyni, przy skwerze Kościuszki. Oferuje 200 nowoczesnych i funkcjonalnych pokoi oraz przestronne centrum konferencyjne o powierzchni ponad 1100 mkw.

Wszystkie elementy pracy hotelu, czyli systemy rezerwacji i check-in, obsługi konferencji i eventów, obsługi zamówień dla gastronomii i room service, organizacji parkingu, prowadzenia video-konferencji, funkcjonowania kalendarzy oraz poczty e-mail, dostępu do współdzielonych zasobów firmy z dowolnego miejsca i z różnych urządzeń, muszą działać sprawnie i niezawodnie, stąd wdrożenie rozwiązań chmurowych, będących najdynamiczniej rozwijającym się segmentem IT. Była to opcja optymalna dla hotelu, ponieważ nie chciał on inwestować środków w infrastrukturę fizyczną, która wymaga również odpowiedniego miejsca do prawidłowego funkcjonowania.

Dzięki integracji usług w chmurze obliczeniowej (analizy, obliczenia, bazy danych, technologie mobilne, sieć i sieć Web), wdrożona platforma Microsoft Azure spełniała wszystkie wymagania hotelu. Usługi analizy predykcyjnej pozwalają na podejmowanie lepszych decyzji, udoskonalenie obsługi klienta i odkrywanie nowych możliwości biznesowych.

- Rozwiązanie Azure zapewnia szybsze działanie oraz osiąganie lepszych wyników. Co istotne z punktu widzenia klienta, usługi platformy można szybko skalować w górę i w dół, w zależności od zapotrzebowania – wyjaśnia Marcin Blonkowski, dyrektor Działu Projektów w Komputronik Biznes. Implementacja platformy pozwoliła na wdrożenie kontrolera domeny do zarządzania infrastrukturą IT. To z kolei przełożyło się na skrócenie czasu pracy techników IT, a także na zminimalizowanie nakładów ponoszonych na utrzymanie infrastruktury IT – dodaje.

W ramach projektu wdrożono także doskonale znany pakiet biurowy Office 365, wzbogacony ogromnymi możliwościami chmury obliczeniowej, takimi jak: wideokonferencje HD, poczta e-mail klasy biznes, ułatwione zarządzanie IT, platformy społecznościowe w firmie czy dostęp do dokumentów z dowolnej lokalizacji.

Dużym plusem był realizacja projektu na etapie budowy obiektu. Całe środowisko informatyczne powstało jeszcze przed właściwym rozpoczęciem działalności hotelu, co stworzyło komfortowe warunki nie tylko dla integratora, ale także dla pracowników i gości. Taki harmonogram prac pozwolił przetestować wszystkie rozwiązania i przeprowadzić profesjonalne szkolenia z obsługi systemu Office 365, a tym samym wyeliminować standardowe problemy przy tego typu wdrożeniach.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.